Calib'R Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Noen som kan fortelle at det funker, og at det er forholdsvis trygt? Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Hva mener du? Klart det er trygt! Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 hva er det da? Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 hva er det da? Det er en tjeneste i posten der personer som ikke har fast adresse, eller som er på ferie osv, kan få posten sin sendt til et postkontor. De må da vise legitimasjon, og postbetjenten gir de posten.. Så jeg kan ikke helt skjønne hvordan det ikke kan være trygt Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Det er trygt, men man må være påpasselig med å hente posten/varen (hvis oppkrav) innen et par uker etter ankomstdato, ellers blir pakken returnert. Du får ingen hentemelding, så vær obs på å få et sendingsnummer hvis du skal ha ting tilsendt i oppkrav for selv å sjekke status online. Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Poste restante funker flott det. Er veldig kjekt dersom en bor nært grensen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 ok, så det er sånn det funker... Det høres jo ikke 'trygt' ut, kan vær enig i det, men går utifra at det er det... egentlig :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 De må da vise legitimasjon, og postbetjenten gir de posten.. Man må ikke vise leg. hver eneste gang jeg har hentet posten når jeg har vært på ferie i Oppdal så spør jeg bare etter post til "......." og får den. de har aldri spurt om legitimasjon Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Man må ikke vise leg. hver eneste gang jeg har hentet posten når jeg har vært på ferie i Oppdal så spør jeg bare etter post til "......." og får den. de har aldri spurt om legitimasjon Skal egentlig be om legitimasjon.. Man skal jo ikke gi ut post til hvem som helst heller. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Poste restante funker flott det. Er veldig kjekt dersom en bor nært grensen ;) Nettop. Staten skal ikke få en drit av meg, når jeg kjøper deler til bilen. Har du prøvd det? Var mer det jeg tenkte på. Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg