HiiP Skrevet Mars 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2003 Se på det fine panseret til Lillegud... hihi Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mars 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2003 Får håpe det er maling. Devil Prø-hø! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2003 hahhahahah!!!1..... you go girl! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2003 Originally posted by HiiP Se på det fine panseret til Lillegud... hihi Tror det kreket skal være glad det ikke er min bil.. Nå skal dere skaffe dere salongrifle dere og? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Mars 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2003 Originally posted by Ascona Tror det kreket skal være glad det ikke er min bil.. Nå skal dere skaffe dere salongrifle dere og? :) katter er snille dyr. selv om dem går på pansret mitt med møkkete poter !! chicken chicken Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2003 Originally posted by LilleGud katter er snille dyr. selv om dem går på pansret mitt med møkkete poter !! chicken Katter er skadedyr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Mars 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2003 Originally posted by Ascona Katter er skadedyr. DU er et skade dyr ! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2003 Originally posted by LilleGud DU er et skade dyr ! Jeg kan ihvertfall å skrive, det kan ikke du. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Mars 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2003 Originally posted by Ascona Jeg kan ihvertfall å skrive, det kan ikke du. så flink du er da.... Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet Mars 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2003 jeg tok en pus i å gå på pansert mitt en gang men overtalte han til ikke å gjøre det mer. se bilde for overtalelses prossesen: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mars 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2003 Catched! (Hø-hø... ordspill!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Mars 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2003 Det der gir ordet "catkiller" et nytt begrep:D Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette84 Skrevet Mars 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2003 Originally posted by Brembo jeg tok en pus i å gå på pansert mitt en gang men overtalte han til ikke å gjøre det mer. se bilde for overtalelses prossesen: hehe sååååå søøøøt da!! :D Har ei pus som flyr på bilen min jeg og.. men katta er mer verdt en bilen! lol Siter man ypper ikke med meg med mindre man vil ha bråk senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2003 Originally posted by jeanette84 hehe sååååå søøøøt da!! :D Har ei pus som flyr på bilen min jeg og.. men katta er mer verdt en bilen! lol Du kan godt få lov til å ta alle de jævla kreka som flyr rundt her og.. dvs.. det er igjen bare en katt i området her nå, resten er enten jagd vekk eller daue. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Mars 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2003 Tror ikke du det har vært katter å pissa på stylingen til HolkestadRacing:D Lukta som den beste parfyme:D Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg