espen Skrevet Mars 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2003 Jeg har veldig lyst på en bengalkatt :D En bekjent i Sverige har en slik - ble sjarmert i senk av den katten :) Disse kattene er hengivne og lekne og har sterk personlighet - og siden en voksen hann gjerne blir 10-12kg og muskuløs, så er det ikke noe problem med hunder, andre katter og slikt. Hundene lærer ganske raskt å holde avstand - katten er jo ti ganger så modig og har solide klør! Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Mars 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2003 Originally posted by espen Jeg har veldig lyst på en bengalkatt :D En bekjent i Sverige har en slik - ble sjarmert i senk av den katten :) Disse kattene er hengivne og lekne og har sterk personlighet - og siden en voksen hann gjerne blir 10-12kg og muskuløs, så er det ikke noe problem med hunder, andre katter og slikt. Hundene lærer ganske raskt å holde avstand - katten er jo ti ganger så modig og har solide klør! TØFF ! :D finnes ikke kulere dyr enn katter ! :) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Mars 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2003 Originally posted by LilleGud TØFF ! :D finnes ikke kulere dyr enn katter ! :) Helt enig!!:cool: Espen: Hvor får man tak i en sånn katt? Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Mars 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2003 Det er ikke lett å få tak i en slik, for det er ikke mer enn noen få år siden de første kom til landet - har bare funnet en oppdretter i landet, i Fredrikstad - og de skulle ha 8-10.000 for vanlige katter og 15-20.000 for de som var av showkvalitet. Det er enklere å få tak i fra sverige, men så vidt jeg vet er det vel karantene på innførte dyr enda? (Håper på EØS, men...) Men de er verd prisen, de er synnsykt fine! Kommer ikke frem på bildet, men de har et sånt tynt lag med glitrende hår ytterst, så de skimrer som en gaupe. Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_s4 Skrevet Mars 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2003 Dem kan du finne her Kul pus Siter S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Mars 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2003 Egyptiske tempel katter eller svinks er kule katter... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Mars 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2003 Har akuratt samme problemet her... Kommer hjem mellom 22 og 01 hver kveld (stort sett) og med en gang jeg kommer meg inn dørene hopper naboen sin katt opp på det varme gode panseret mitt.. Driiiiiit irreterende!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Mars 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2003 Originally posted by audi_s4 Dem kan du finne her Kul pus Se der, ja :) Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Originally posted by le0n Har akuratt samme problemet her... Kommer hjem mellom 22 og 01 hver kveld (stort sett) og med en gang jeg kommer meg inn dørene hopper naboen sin katt opp på det varme gode panseret mitt.. Driiiiiit irreterende!! k-e-b-a-b-k-j-ø-t-t Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet April 2, 2003 Rapporter Share Skrevet April 2, 2003 Denne katten heter faktisk Blitz! litt japseinspirert eier kanskje? (ikke meg nei) Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet April 2, 2003 Rapporter Share Skrevet April 2, 2003 Denne heter fortsatt Pusur: Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet April 2, 2003 Rapporter Share Skrevet April 2, 2003 :cool: Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet April 3, 2003 Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 har ett par katter jeg og... men ikke no bilder av de. Kattene mine er faktisk ikke glade i sitte på panser, de sitter under bilen de som regel. men er døra på bilen oppe, så liker de å bli med på en aldri så liten kjøretur. Begge kattene er av type "skaukatte" med litt lang pels. Og de er ikke like, selv om den ene hermer etter den andre. Katter er tøffe dyr de. BtW: den ene av kattene mine er rå på å fange ekorn, fanger de i lufta like lett som han tar de når de sover. Artig å se på. (riktig nok på hans yngre dager, han er 14 år nå - men han kom inn med ett sprelt levende ekorn sommern 2000) Og den andre katta er en grøfte katt som ser fyllesjuk ut (alltids bustete og urein) men han eier snart hele området jeg bor på som territorium, så han får til noe. Men han skjønner ikke hva han skal gjøre med dissa hukattene da, han bare sloss han (er litt retard han) Artige dyr iallefall. Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet April 3, 2003 Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 For oss hundemennesker kan jeg jo anbefale denne linken Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet April 3, 2003 Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 før noen hyler og skriker om dyremishandling kan jeg nevne at denne siden er et eksempel på dårlig humor og ikke noe annet.. Katter er kule dyr de! :) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg