Gå til innhold

Pris på Pirelli "p-slot" felger ?

Ranger emnet

Oshim

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg tenkte jeg skulle ha 175/50/13 på mine 6" breie felger, tror det skal se ganske bra ut.

Veit ikke hvor brei Pirelli felgene er men det ser bedre ut hvis du strekker dekka litt i tillegg til lavprofil (lavere enn orginalt i hvertfall) ;)

Er er i hvertfall en dekk-kalkulator som kan være kjekk for å beholde rulleomkretsen sånn ca. normal...

http://web.telia.com/~u33130325/dack.htm

PS. Noen som vet åssen man måler bredden på felgene?

Er det fra ytterkant til ytterkant?

Tror mine er feilmerka...

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

:afro Jepp! Nå har jeg fått av lakken!

Også har jeg pussa pussa pussa.. med papir opp til 1200.

Blir ikke blankt, bare røft.. Har søkt litt på dette ..men som sagt.. Øya er jo det første man blir blind på.

Så.. Trenger jeg no guff til å kline utover med noe handy jeg kan montere på vinkelsliperen f.eks?

low1.JPG

Rust er passe dust. lzm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går ut i fra at du skal ha senterdekslene selv da..

Nei. Tror ikke jeg gidder å beholde dem.

Okey.. takk Danna:)

Da regner jeg med att det blir denne? Eller er jeg på bærtur nå?

http://new.gasolin.no/index.php?main_page=product_info&cPath=30&products_id=613&zenid=9527933e68e15ef917fbc85b1aa06638

Rust er passe dust. lzm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som du vet så er jeg intr i senterdekslene.. polerte p-sluts får du solgt enten dekslene er med eller ei :op

Hvis du kjøper deg en burk med autosol så blir det bra! Bare husk på at allt av riper, struktur osv må være pusset bort med sandpapir først! Har du mulighet til å spenne felgene opp i en dreiebenk el. l så hjelper det også!

Sind sie frei heute Abend?

Lenke til kommentar
Del på andre sider