Gå til innhold

skille org girkule fra gir pose?

Ranger emnet

audi-a3-turbo

Anbefalte innlegg

alt så lyst ut da jeg tok turen ned til torshov for å kjøpe meg ny girkule til min 2002 mod golf gti. helt til jeg fikk tatt av den org girkula så fulgte posen rundt med girkula. så prøvde jeg å dele de fra hverandre med de hadde nok litt for mye kjærlighet i seg :hug: å ville ikke dele seg fra hverandre samme hva jeg gjorde :fire:

så lurte på om noen andre har vert borti det samme? går det ann å skille de? snakket med en på delelageret på bilhuset olerud vw audi. og han sa at de ble levert sammen som org. noen her som kan hjelpe meg??

Mvh Alex

2001 audi S3 260 hk

2007 Golf V GT 170 hk *solgt*

2002 Golf Gti benket til 235 hk *solgt*

1984 Nissan Cherry 1,3 :thumb *solgt

1999 mod Golf tdi 110 hk Highline *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duuuuu Alex......

Jeg kikket på min i sta, og der har de faktisk skjært av posen på toppen, for så å ha brettet kanten under og stripset den fast på den nye....

hmmm.... så da vet ikke jeg noe mer om det enn deg gutt.. hellothere ...

Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!!

98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421

Powered by http://www.dreamtm.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Rieger gearkule liggendes med røde sømmer på skinnposen og rødt lys i trådkorset. Den er ubrukt, så om noen trenger noe sånt får de bare gi en lyd.

her har du ett bilde av kula i "dagslys"

c9413ea9.jpg

og her ser du den så vidt i mørket...

8.jpg

Som du ser så er den "orginal-look" men samtidig med kult lys.. røde sømmer på skinnposen ville jo passa fint på en rød golf...

Stingah.. har også helrøde ubrukte gulvmatter liggendes om du trenger.. samma som du du ser her på bildet

25d41a6c.jpg

Ble litt off-topic noe av dette her, men men...

Har en GOD del "overskudds-materiell" fra golfen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider