Chrille Skrevet Mars 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2002 rekommendationer på en kam till 2.0i 8v -89 (C20NE) tror jag motorn heter...... är ju inte helt säker........ bilen är original för övrigt så supervass kam är väl inte så bra.... Siter /Mvh Chrille www.lazzat.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJO Skrevet Mars 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2002 Enem har en vettig sak som heter T9/F6. Inte för vass, och inte för snäll. Dom har nån skala där, och den ligger tydligen precis i mitten. Siter Don´t fear the reaper... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrille Skrevet Mars 5, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2002 det låter ju inte fel! vad ligger den på för pris?? tror inte det framgick på enems sida... Siter /Mvh Chrille www.lazzat.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJO Skrevet Mars 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2002 Hmm, ganska precis 2500 kr kostar den. Är man dock medlem i Opelsportclub så har man 15% rabatt på enems egna grejer (och 10% på grejer dom importerar). Så då blir priset 2130 kr inklusive frakt. Medlemsskapet i klubben kostar 250 kr, så det är rätt snabbt intjänat. Siter Don´t fear the reaper... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrille Skrevet Mars 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2002 Hmmmm jao, det tjänar man ju igen........... ja, vi får se...... har hela sommaren på mig! ska förhoppningsvis inte behöva köra med Opeln under sommarn så det hinner man ju fixa då! Jag återkommer med nya funderingar!! Kanske NOS vore en bra grej?? 50hk extra...... =) Siter /Mvh Chrille www.lazzat.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg