Gå til innhold

Ferrari Cab spottet i Vestby (2 ganger)

Ranger emnet

Wrasko

Anbefalte innlegg

Selv har jeg kunna tatt borti en. Men jeg skippa det. Fordi at når jeg skal ta borti en skal det være ved en spesiell anledning, ved kjøp, eller prøvetur av en. Selv så jobber tremenningen min på Ferrari Maserati i asker. la Strada het det før. *er litt stolt over det* ..hehe

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg kunna tatt borti en. Men jeg skippa det. Fordi at når jeg skal ta borti en skal det være ved en spesiell anledning, ved kjøp, eller prøvetur av en. Selv så jobber tremenningen min på Ferrari Maserati i asker. la Strada het det før. *er litt stolt over det* ..hehe

Nesten som å ikke ha sex før ekteskap altså? :D

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser den 355 spideren omtrent hver dag. Den cruiser gjennom Ås hele tiden. Blir helt rar i kroppen hver gang jeg ser den. På data'n har jeg flere gigabyte med Ferrari bilder og filmer. Alt ordnet i egne mapper for hver modell. Dere synes kanskje det er galskap, men for meg er Ferrari en lidenskap.. Har vært borti en del Ferrarier egentlig. Bla. 360 Modena, 360 Challenge, 348, 355 Spider, Berlinetta og Challenge, F40, F50 ++

Har ikke lappen, så no kjøring har det ikke blitt enda, men den dagen jeg skal få gleden av å kjøre en, ja, den dagen glemmer jeg aldri.. Skal eie en en dag også, drømmer om en 348!

Den dagen du hører V12'ern i en F50 brøle, er ikke no annet gromt lenger. Jeg har hørt det live, TO ganger! Er helt rått! Har hørt 348 og 360 Challenge live også. Er så hinnsides rått at det finnes ikke ord!

Hilsen en Tifosi:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser den 355 spideren omtrent hver dag. Den cruiser gjennom Ås hele tiden. Blir helt rar i kroppen hver gang jeg ser den. På data'n har jeg flere gigabyte med Ferrari bilder og filmer. Alt ordnet i egne mapper for hver modell. Dere synes kanskje det er galskap, men for meg er Ferrari en lidenskap.. Har vært borti en del Ferrarier egentlig. Bla. 360 Modena, 360 Challenge, 348, 355 Spider, Berlinetta og Challenge, F40, F50 ++

Har ikke lappen, så no kjøring har det ikke blitt enda, men den dagen jeg skal få gleden av å kjøre en, ja, den dagen glemmer jeg aldri.. Skal eie en en dag også, drømmer om en 348!

Den dagen du hører V12'ern i en F50 brøle, er ikke no annet gromt lenger. Jeg har hørt det live, TO ganger! Er helt rått! Har hørt 348 og 360 Challenge live også. Er så hinnsides rått at det finnes ikke ord!

Drømmer om en 355 selv, har sittet på, på bane, Ferrari er en opplevelse! Lyden under aksellerasjonene, satan...! De som ikke har opplevd en Ferrari enda har egentlig ikke så mye å si. Opplev bilene, så kan man diskutere hva en feit gatebil er eller ikke er :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allt sortert jeg også:)

Drømmer om en 355 selv, har sittet på, på bane, Ferrari er en opplevelse! Lyden under aksellerasjonene, satan...! De som ikke har opplevd en Ferrari enda har egentlig ikke så mye å si. Opplev bilene, så kan man diskutere hva en feit gatebil er eller ikke er

helt enig med begge dere! I love you guys:)

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi snakker om lyd! Det råeste var når jeg hørte på F50'en. har gjort dette to ganger! Den ene gangen var på gata i Grebbestad, den andre i et innelokale! Man blir skjelven i hele systemet når man hører på den 12'ern:D

Og en annen gang stod jeg rett bak en 360 Challenge når den rusa det den orka (8500rpm+) Det var helt sinnsykt å høre på:D

En som bor rett borti her hadde en 348 TS i fjord, den har jeg hørt mange ganger. Er så utrolig fett å se den bare setter seg å skyver avgårde opptil rødsona:D

Enig med han andre her, opplev en Ferrari før du påstår at noe annet er råere! Ferrari er i en annen klasse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Hvem er tremenningen din? Jobbet der før jeg også.. Og hun som kjører den det er prat om i denne tråden her er vel 21 nå hvis jeg ikke husker feil:) Dame å bli sammen med det..

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider