x8|volvo Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Altså...jeg synes girstanga er innmari lang jeg :P hehe....så da fikk jeg plutselig en fix ide om å korte den! men så...kom jeg på at den revers faen er jo der :hammer noen som har greid detta? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Altså...jeg synes girstanga er innmari lang jeg :P hehe....så da fikk jeg plutselig en fix ide om å korte den! men så...kom jeg på at den revers faen er jo der :hammer noen som har greid detta? :P Stas med lang stang så lenge vandringen er kort. Du kan jo forlenge den på undersiden slik at du får kort vandring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr666 Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 en dose fingernemhet, litt lim og en vinkelsliper skulle vel gjøre susen. visst du har liggende delgirkasse elns så er d bare å prøve seg frem der først :P Siter "kjør med vett, ligg bredt!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Altså...jeg synes girstanga er innmari lang jeg :P hehe....så da fikk jeg plutselig en fix ide om å korte den! men så...kom jeg på at den revers faen er jo der :hammer noen som har greid detta? :P ikkje høyr på dinna breimingen. plukk ut girstangen (en settskrue i bunnen, og en låsering over kula. ta den med deg til et verksted å be dem forlenge den delen som går fra kula og ned til der du fester sjaltegaffelen.. eller gjer det sjøl :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Noen som har eg god forklaring på dette å forlenge på undersiden? Gjerne med bilde:D TAKK:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg