Gå til innhold

gl'n min.. modemkiller

Ranger emnet

andrej45

Anbefalte innlegg

javel, tenkte jeg skulle laste opp non før og etter bilder av bilen min etter alt den har vært gjennom de siste månedene :thumb

ja, jeg veit den er ALT for høy. vurderer t-red styling, men er dyrt for en student!

andre ideer til hva jeg kan gjøre? lurte på å lakkere krom listene, men holder det eller flasser det bare av?

det som er gjort til nå er at alt av rust og bulker osv er tatt, lakkert sort perle, tectyl behandlet, sotet baklykter + reflex, ruter bak 90%, foran 30%,

skiftet til svart interiør og lysebrune/elfenben fargede skinnseter, kon filter + div små ting

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

" Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

den var fin du!;) men om det var min ville jeg gått for ca 50% film på rutene forran og bak..men det er min mening.. på de gamle bildene var den nesten lik sånn min er..forstår meg ikke på åssen løkhoder som har presterer å bestille en 740 med VÆRSTE lakken(hvit) og det STYGGESTE interiøret! hvorfor velge rødt når en kan få f.eks sort eller blått!? har ikke satt meg orntli inn i valgene på den tiden, men har vanskelig for å tro at rødt intreriør er eneste tilgjengelige!?

men btt, meget fin bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Den ble smoooooth! ;) Har du lakkert den selv?

Blir veldig fint hvis du lakkerer listene sort matt, hvis du gjør bra forarbeid, så flasser det ikke av.

Puss listene først med litt grovt sandpapir, deretter litt finere, slik at det blir jevn overflate, vask deretter nøye med avfetter eller silikonfjerner. Husk å tørke over det hele med støvduk, jeg bruker en som heter "Tack-Rag", fungerer veldig bra.

Så er det bare å lakke, et strøk grunning og et par strøk sort matt :)

Har vurdert å gjøre det samme på min, men det er endel arbeid. Mye pirk.. Har prøvd å få kjøpt et listesett brukt, men det er ingen som demonterer.. Hvis man skal ha det brukt, må man gjøre det selv :( Listene blir fort skeive hvis man skal demontere dem..

1996 Volvo 945 Racewagon

X 1986 Volvo 745 Racewagon

Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ps. drøy t-red'en, heller legg penga i SKIKKELIGE hjul;)

hehe, ganske så fornøyd me hjulene mine jeg..! og det rød interiøret så mildt sagt heilt for JÆVLI ut sammen me skinnsetene !! har vært på 3 forskjellige skrotere for å få bytta ut alt d røde til svart :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Den ble smoooooth! ;) Har du lakkert den selv?

Blir veldig fint hvis du lakkerer listene sort matt, hvis du gjør bra forarbeid, så flasser det ikke av.

Puss listene først med litt grovt sandpapir, deretter litt finere, slik at det blir jevn overflate, vask deretter nøye med avfetter eller silikonfjerner. Husk å tørke over det hele med støvduk, jeg bruker en som heter "Tack-Rag", fungerer veldig bra.

Så er det bare å lakke, et strøk grunning og et par strøk sort matt :)

Har vurdert å gjøre det samme på min, men det er endel arbeid. Mye pirk.. Har prøvd å få kjøpt et listesett brukt, men det er ingen som demonterer.. Hvis man skal ha det brukt, må man gjøre det selv :( Listene blir fort skeive hvis man skal demontere dem..

heisann! har ikke lakkert den selv nei, kamerat av faren min som hadde den med til polen faktisk og gjorde det der! hehe. takker for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil. -Gjør sånn som virtual sa og fjern krommen!

Hiv på hvite blinkers på siden. Ta bort 740GL + Volvo-Merkene bak og poler over. Ellers, ikke gjør noe mer med den.. kanskje trim av motor hvis aktuelt... :)

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns bilen ser best ut når den er helt "clean" jeg, når man har tatt av alle merkene, inkludert det i grillen.. Og når listene er sort matt..

Gir en penere helhet på en måte syns jeg..

Hvis det er litt nyere biler det er snakk om, så går det helt greit med litt chrome.. Men med en gang det blir snakk om biler fra 80-tallet, så syns jeg det burde fjernes.

1996 Volvo 945 Racewagon

X 1986 Volvo 745 Racewagon

Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer at jeg ikke har plastsaken under bak. tenkte å fjerne emblemene bak hvertfall ja, i tillegg så står de på feil side! volvo på høyre altså, 740gl på venstre. ser utrolig dumt ut syns nå jeg hvertfall. takker for alle kommentarer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider