Gå til innhold

gl'n min.. modemkiller

Ranger emnet

andrej45

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

åssen var det å lakkere i polen forresten? en kompis skulle egentlig ned med sin celica Gt-4 men den greide jeg og han grapse på vei til rudskogen i juli!(ja det var syksyk følselse når det smalt!) men uansett, så det ble alldri nor polen på han..er litt nyskjerrig på pris/service/grundighet osv,..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åssen var det å lakkere i polen forresten? en kompis skulle egentlig ned med sin celica Gt-4 men den greide jeg og han grapse på vei til rudskogen i juli!(ja det var syksyk følselse når det smalt!) men uansett, så det ble alldri nor polen på han..er litt nyskjerrig på pris/service/grundighet osv,..

er veldig godt fornøyd med jobben! ga 8000, da tok de også alt av rust, bulker og det som var.. som du ser på bildene var det en god del!

tsbusa; fargen heter sort perlemor.. skinner litt i lilla i sollys=)

det røde interiøret er heilt jævlig ja, har bytta alt til svart nå

" Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg velle heller prioritert lappen hadde jeg vært deg :)

Hehe, alt er liksom i orden da, må bare ha noe mer kjøring, fyller i november.

ang. lakkeringen så kan jeg gjøre det selv, men det blir nok ikke før neste halvår jeg begynner på det, eventuelt.

-89 Volvo 740 Sedan B230F

-91 Volvo 240 STV B230F (Vinterbilen)

-93 Volvo 940 TIC

-x Volvo 740 GL 1986 B230A, Volvo Add-on, R-Sport trekk, esab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, alt er liksom i orden da, må bare ha noe mer kjøring, fyller i november.

ang. lakkeringen så kan jeg gjøre det selv, men det blir nok ikke før neste halvår jeg begynner på det, eventuelt.

okay:) blir bra det, må lage vårt eget volvo miljø! hehe.

lakkeringa ja, kan vel gjøre det på jobben te lars?

" Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okay:) blir bra det, må lage vårt eget volvo miljø! hehe.

lakkeringa ja, kan vel gjøre det på jobben te lars?

Ja, blir nok mye volvo etterhvert :D opprette ett volvo miljø må til etterhvert, har bare sett ca 2 andre 740'er som kjøres av ungdom her byen, + noen 240'er.

angående lakkering: det kan jeg gjøre på skolen, går vk1 billakk, men venter med det til etter jeg har fått lappen osv.

-89 Volvo 740 Sedan B230F

-91 Volvo 240 STV B230F (Vinterbilen)

-93 Volvo 940 TIC

-x Volvo 740 GL 1986 B230A, Volvo Add-on, R-Sport trekk, esab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er veldig godt fornøyd med jobben! ga 8000, da tok de også alt av rust, bulker og det som var.. som du ser på bildene var det en god del!

tsbusa; fargen heter sort perlemor.. skinner litt i lilla i sollys=)

det røde interiøret er heilt jævlig ja, har bytta alt til svart nå

Det har jeg også gjort nå, snart helt ferdig.

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se det ja.. Taå senk den.. har du ikke råd, så kapp fjørene, å få eff.anlegg... mest for lydens skyld.. har du ikke råd, så har dere vinkelsliper å drill??

Mangler bare å få bytta girkassa.. kan ikke ha jentegir... hehe

Nissan Primera SRi 1996

X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man med sånn ostehøvel som det der a'?

Synes 740'n er stygg med spoiler, og når man først skal ha spoiler på den, så snakker jeg om original-spoileren, og da må man også ha en liten tak-spoiler med bremselys i! That's it, no more!

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider