Jarlis Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Fin bil Andre` :D Mangler bare styling nå ja, vurderer ny lakk på min også :) Siter -89 Volvo 740 Sedan B230F -91 Volvo 240 STV B230F (Vinterbilen) -93 Volvo 940 TIC -x Volvo 740 GL 1986 B230A, Volvo Add-on, R-Sport trekk, esab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Utrolig pen ble den! Hva heter ny fargen? Ser forresten at du har samme stygge interiøret som i min ene. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 åssen var det å lakkere i polen forresten? en kompis skulle egentlig ned med sin celica Gt-4 men den greide jeg og han grapse på vei til rudskogen i juli!(ja det var syksyk følselse når det smalt!) men uansett, så det ble alldri nor polen på han..er litt nyskjerrig på pris/service/grundighet osv,.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej45 Skrevet August 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 åssen var det å lakkere i polen forresten? en kompis skulle egentlig ned med sin celica Gt-4 men den greide jeg og han grapse på vei til rudskogen i juli!(ja det var syksyk følselse når det smalt!) men uansett, så det ble alldri nor polen på han..er litt nyskjerrig på pris/service/grundighet osv,.. er veldig godt fornøyd med jobben! ga 8000, da tok de også alt av rust, bulker og det som var.. som du ser på bildene var det en god del! tsbusa; fargen heter sort perlemor.. skinner litt i lilla i sollys=) det røde interiøret er heilt jævlig ja, har bytta alt til svart nå Siter " Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej45 Skrevet August 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Fin bil Andre` :D Mangler bare styling nå ja, vurderer ny lakk på min også :) hehe, jeg velle heller prioritert lappen hadde jeg vært deg :) Siter " Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarlis Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 hehe, jeg velle heller prioritert lappen hadde jeg vært deg :) Hehe, alt er liksom i orden da, må bare ha noe mer kjøring, fyller i november. ang. lakkeringen så kan jeg gjøre det selv, men det blir nok ikke før neste halvår jeg begynner på det, eventuelt. Siter -89 Volvo 740 Sedan B230F -91 Volvo 240 STV B230F (Vinterbilen) -93 Volvo 940 TIC -x Volvo 740 GL 1986 B230A, Volvo Add-on, R-Sport trekk, esab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej45 Skrevet August 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Hehe, alt er liksom i orden da, må bare ha noe mer kjøring, fyller i november.ang. lakkeringen så kan jeg gjøre det selv, men det blir nok ikke før neste halvår jeg begynner på det, eventuelt. okay:) blir bra det, må lage vårt eget volvo miljø! hehe. lakkeringa ja, kan vel gjøre det på jobben te lars? Siter " Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarlis Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 okay:) blir bra det, må lage vårt eget volvo miljø! hehe. lakkeringa ja, kan vel gjøre det på jobben te lars? Ja, blir nok mye volvo etterhvert :D opprette ett volvo miljø må til etterhvert, har bare sett ca 2 andre 740'er som kjøres av ungdom her byen, + noen 240'er. angående lakkering: det kan jeg gjøre på skolen, går vk1 billakk, men venter med det til etter jeg har fått lappen osv. Siter -89 Volvo 740 Sedan B230F -91 Volvo 240 STV B230F (Vinterbilen) -93 Volvo 940 TIC -x Volvo 740 GL 1986 B230A, Volvo Add-on, R-Sport trekk, esab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 er veldig godt fornøyd med jobben! ga 8000, da tok de også alt av rust, bulker og det som var.. som du ser på bildene var det en god del! tsbusa; fargen heter sort perlemor.. skinner litt i lilla i sollys=) det røde interiøret er heilt jævlig ja, har bytta alt til svart nå Det har jeg også gjort nå, snart helt ferdig. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fighter Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Se det ja.. Taå senk den.. har du ikke råd, så kapp fjørene, å få eff.anlegg... mest for lydens skyld.. har du ikke råd, så har dere vinkelsliper å drill?? Mangler bare å få bytta girkassa.. kan ikke ha jentegir... hehe Siter Nissan Primera SRi 1996 X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 ikke kapp fjærene. spar peng til 90'-> baklys!! ikke sot baklysene, det ser så jalla ut.. http://www.hova.com , sjekk 90'-> baklys med hvit blinkers!! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarlis Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Synes du må få tak i en slik vinge i tilleg da: Har veldig lyst på en, har en på gang nå men er ikke sikkert. Hva synes folk her om denne på 740? Siter -89 Volvo 740 Sedan B230F -91 Volvo 240 STV B230F (Vinterbilen) -93 Volvo 940 TIC -x Volvo 740 GL 1986 B230A, Volvo Add-on, R-Sport trekk, esab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Synes den er stygg jeg... Blir for voldsom og rund iforhold til resten av bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Skal man med sånn ostehøvel som det der a'? Synes 740'n er stygg med spoiler, og når man først skal ha spoiler på den, så snakker jeg om original-spoileren, og da må man også ha en liten tak-spoiler med bremselys i! That's it, no more! Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Synes du må få tak i en slik vinge i tilleg da: Har veldig lyst på en, har en på gang nå men er ikke sikkert. Hva synes folk her om denne på 740? haha bilen ser jo ut som ei handlevogn med noe sånnt bakpå! lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg