Gå til innhold

Eye Candy Racing ser etter drifte/banebil å sponse!

Ranger emnet


Eye Candy

Anbefalte innlegg

for å si det med pene ord synes jeg FSR fader ut. han var god det første året vi så han på banen paralellt av banen. i dette tilfelle ville jeg heller tenkt på moen, den bortskjemte drittungen satser liv og lemmer og kan dette med å bruke full bredde på banen!

 

He he. Fader ut :D Festlig. Er nok lenge siden jeg fadet skal jeg si deg. 10 år faktisk. Den gang var jeg både slank og hadde hår, samt kjørte ordentlig racerbil. Nå er jeg bare en tykk, skallet mann som sladder litt :p

 

Men fra spøk til alvor, så har jeg ikke økonomi til å kjøre så mye som jeg skulle ønske, så derfor har jeg tatt det litt med ro i år. Morsomt å se at andre begynner å få det til også. Slik som f.eks. Daniel og Jostein. Kommer nok sterkere tilbake jeg skal du se. Glemmer ikke akkurat å sladde etter å ha gjort det i 17 år ;)

 

Når det gjelder Kenneth, så er selvsagt han den som får mest pr. for tiden, men ettersom Eye Candy er på jakt etter noen som ikke er etablert faller vel Kenneth litt utenfor...

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

He he. Fader ut :D Festlig. Er nok lenge siden jeg fadet skal jeg si deg. 10 år faktisk. Den gang var jeg både slank og hadde hår, samt kjørte ordentlig racerbil. Nå er jeg bare en tykk, skallet mann som sladder litt :p

Hehe, godt sagt ;) Er det ikke gøy når andre har så klare meninger om akkurat hva du gjør? ;)

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lær dere og drifte med scandinaviske/europeiske biler istedet... flytt til japan dere sx gutter :P

 

Litt offtopic, men den dagen det dukker opp coilovere, LSD og forstillingsdeler som er spesiallaget for drifting til BMW, Volvo, Opel, Ford etc, så er jeg åpen for et bilbytte. Inntil det skjer er jeg prisgitt en bil jeg faktisk kan få deler til. Deler som passer til og med... ;)

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fsr: Bosch senking, noen stag, bra dempere og styrehjul så er alt sladdbart.. men er vel smak og behag det, har sladda med volvo nå i 4år, så ikke så gunstig for meg å bytte bil iallefall..

 

Neon: Hva bygger du? vi driver og bygger ny drifting bil i vinter. klubben vår altså Drift Fury.. 320i m-tech med m5 motor.. mangler bare dataspruten nå, så er den klar.. Blir sikkert morsom :=)

-+- Drift Fury -+-

Volvo740

Bmw e30 320 M5 motor

Mercedes 190e V8 (nye prosjektet)

-+- Drift Fury-+-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fsr: Bosch senking, noen stag, bra dempere og styrehjul så er alt sladdbart.. men er vel smak og behag det, har sladda med volvo nå i 4år, så ikke så gunstig for meg å bytte bil iallefall..

 

Alt går ja. Har sladdet mye rart jeg også (inkl. Volvo 360, Ford Taunus, Ford Sierra + div BMW/Mercedes), men det har sine begrensninger. Når man skal tyne strikken for hva som er mulig så kreves det et noe mer utprøvd oppsett ;)

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe joa er nå sant det.. Men smaken som baken, jeg greier nå ikke å ha kontroll på andre biler som jeg har på 740 med det første, og med den vet jeg hvor grensa er hen.. Kjempe fin bil å sladde med, men er veldig tung da.. 1500kg med fører er litt drøyt..skulle helst kvitta meg med 500, :)

 

Du får komme til trøgstad å spørre nmk her om vi ikke kan få begynne å bruke nye gokart banen vi har her, kjempe flott og ekstremt krevende bane.. Bra trening :)

 

 

Ikke noe mere offtopic fra meg nå:P

 

:fire: -+- Drift Fury -+- :fire:

-+- Drift Fury -+-

Volvo740

Bmw e30 320 M5 motor

Mercedes 190e V8 (nye prosjektet)

-+- Drift Fury-+-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye på daneil på gatebil i september og så jo veldig bra ut......han var litt uheldig med tanke på når han kom til oss på kvelden for å snakke litt mer... :???:

 

Selvom mange her anbefaller Daniel håper vi ikke dette skremmer bort andre til å sende inn noe søknader....

 

Selvom man ikke er kjempe flink eller bil til det...så er det som sagt personliget og show/oppmerksomheten både på banen og til vanlig vi ser mest etter.....

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neon: Hva bygger du? vi driver og bygger ny drifting bil i vinter. klubben vår altså Drift Fury.. 320i m-tech med m5 motor.. mangler bare dataspruten nå, så er den klar.. Blir sikkert morsom :=)

en bmw e30, med en 3.5L;) er den som står i signaturen min:)

håper på et sted mellom 250-300hk.

 

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt offtopic, men den dagen det dukker opp coilovere, LSD og forstillingsdeler som er spesiallaget for drifting til BMW, Volvo, Opel, Ford etc, så er jeg åpen for et bilbytte. Inntil det skjer er jeg prisgitt en bil jeg faktisk kan få deler til. Deler som passer til og med... ;)

 

 

Da tror jeg du må sjekke litt igjen Fredrik, fordi dette finnes... Det har kommet utallige aktører på markedet som lager coilovere som egner seg godt for drifting, kaaz lager 1.5veis differ til BMW nå, samt at for- og bakstillingsdeler er det også mye av.

 

Tro meg, jeg har sjekket ;)

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår