Gå til innhold

Eye Candy Racing ser etter drifte/banebil å sponse!

Ranger emnet


Eye Candy

Anbefalte innlegg

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takk for støtten gutter.. Blir en spennende sesong neste år. begynner å bygge ny drifte bil nå. det blir spennede.

 

syns ikke det ser helt "riktig" ut med en bmw eller volvo etc. som drifter. skal liksom være det japse stuket over det..

 

åssen bil blir det da?

 

 

ja japsestuket er liksom "drifting" hehe. lykke til neste år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for støtten gutter.. Blir en spennende sesong neste år. begynner å bygge ny drifte bil nå. det blir spennede.

 

syns ikke det ser helt "riktig" ut med en bmw eller volvo etc. som drifter. skal liksom være det japse stuket over det..

 

 

Ja helt enig.

Har BMW selv jeg da, men blir ikke helt det samme og gå fra Japan, hvor det bare er Silviaer, skyliner, Corollaer osv. og til og se på drifting hvor det kjører Volvo 240, BMW`r, Mercedes 190 osv.

Men men, ett sted må man jo starte, og jeg vet det selv at jeg ikke har råd til begynne med noen Silvia eller 200sx.

 

Stå på videre.

Lykke til med bygging av ny bil.

Lyst til og fortelle litt om planene?

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

 

 

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LAtterlig at drifting kun skal være preget av en type biler. HVER sin smak.

 

jau, men du er da god du også da, du hadde et par pene breie på siste gatebil :) stå på :) Volvo4life

 

 

 

 

 

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig. drifting er drifting samme åssen bil man kjører bare man følger reglene og virkelig drifter.

Men som Volcom sier også, så ser det mer "riktig" ut med en japansk bil med ordentlig drifte-stuk. Dette er jo smak og behag, men det er i alle fall selv sånn jeg synes.

 

Bare for og vise hva jeg mener:

 

vallakra05_015.jpg.big.jpg

 

IMG_0524.jpg

 

Begynner vel egentlig og bli nok OT i denne tråden nå

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

 

 

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg du må sjekke litt igjen Fredrik, fordi dette finnes... Det har kommet utallige aktører på markedet som lager coilovere som egner seg godt for drifting, kaaz lager 1.5veis differ til BMW nå, samt at for- og bakstillingsdeler er det også mye av.

 

Tro meg, jeg har sjekket ;)

 

Jeg vet godt at det finnes deler som er brukbare, men det er allikevel et langt dårligere utvalg enn det du finner til f.eks. S13. Det aller meste som er laget til europeiske biler er utviklet for racing. 1.5-veis differ er f.eks. alt for dårlig til drifting. Og jeg tviler på at noen lager styrestag eller spindler for mer styreutslag f.eks. Jeg sier ikke at det ikke går å drifte europeiske biler. Selvsagt går det helt utmerket. Jeg bare sier at pr. dags dato så er det uaktuelt for meg, ettersom alle jeg kjenner kjører Nissan. Da er det veldig dumt av meg å velge en bil som ingen av kameratene mine har deler til...

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LAtterlig at drifting kun skal være preget av en type biler. Spesielt når du bor i nord-europa og ikke asia. HVER sin smak.

 

Det kommer til å endre seg nå som sporten er på vei til Europa. Se bare på USA. Der drifter de nå både Viper, Mustang og GTO, og det funker fett som fy. Så at det kommer til å bli mye Ford, Opel, Volvo, BMW, og Mercedes i Eropa er helt klart. Men det vil ta litt tid før man har det samme deleutvalget til de europeiske bilene. Man kan få en europeisk bil til å bli helt suveren til drifting, det krever bare litt mer jobb og kanskje litt mer penger...

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet godt at det finnes deler som er brukbare, men det er allikevel et langt dårligere utvalg enn det du finner til f.eks. S13. Det aller meste som er laget til europeiske biler er utviklet for racing. 1.5-veis differ er f.eks. alt for dårlig til drifting. Og jeg tviler på at noen lager styrestag eller spindler for mer styreutslag f.eks. Jeg sier ikke at det ikke går å drifte europeiske biler. Selvsagt går det helt utmerket. Jeg bare sier at pr. dags dato så er det uaktuelt for meg, ettersom alle jeg kjenner kjører Nissan. Da er det veldig dumt av meg å velge en bil som ingen av kameratene mine har deler til...

 

 

Folk med standard M3 diff, med 25% brems klarer jo fint å drifte. Og dessuten så får man sykt mye forskjellige andre differ til BMW, jeg bare prøvde å si at kaaz (som dere bruker) også lager til BMW :)

 

Men som du sier, det koster kanskje mer enn til Nissan feks, da det finnes "noe mindre" å velge blant. Skal jeg starte å drifte (neste år..?) så kommer jeg til å handle en bil som er laget i japan, som deleutvalget er utmerket til i alle fall :)

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om dere fikk søknaden min jeg.. Men om dere hadde vært på dokka så hadde dere iallfall sett at jeg satsa hardt nok! En Mx-5 i drifting blir uvant å se :) Men gleder meg.. + at jeg har 3 sponsorer allerede..

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvom mange her anbefaller Daniel håper vi ikke dette skremmer bort andre til å sende inn noe søknader....

..

 

 

En som ønsker å satse internationellt ???

 

http://www.x-treme.fi/gallery/view_photo.ph?set_albumName=album31&id=Gatebi_760

 

http://www.x-treme.fi/gallery/view_photo.ph?set_albumName=album31&id=Gatebi_786

 

http://www.x-treme.fi/gallery/view_photo.ph?set_albumName=album31&id=Gatebi_787

 

Her er den ultimate Drifting / Drag / Street racing bilen i Scandinavia.

 

Mvh

Tommy "Tiger" Bjørk

+46 70 52 90 900

ex. arrangør av diverse store racing evenemang.

( jobber i Nordsjøn for ConocoPhillips, bor i Sverige, født i Finland )

 

All out Crome Moly Chassie.

25.1e - funny car cage

Vill du så kan du sladda med bilen också.

Mark Williams 40 splinced Gun Drilled axles 5,14:1 utväxling

Bilen är bygd efter Sport Compact Modified reglerna

Har du en motor som bromsar 1100 Hp så kan du köra 7,50 sek / 300 Km / t

Har även 2 stycken M5 motorer Turbo Holset m.m.

Jerico 4-Speed växellåda som alternativ

Mickey Thompson Racing Tires / Good Year Racing Tires.

Race Fuel 66 Racing Fuel

+46 70 52 90 900

 

http://www.greekdragster.info/forum/download/file.php?id=1711

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår