Eye Candy Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Vi oss Eye Candy Racing kommer i hele vinter/vår til å se etter en drifte bil å sponse. Vi leter etter en ferdig bil med tanke på motor/understell, men som mangler utvendig og innvendig look`en for å virklig kunne sammenlignes med de japanske bilene. Enkelte trim deler vil vi også kunne sponse med, dette vil vi diskutere med den som blir valgt.... Hvordan personen ser vi etter? - Vi ser i hovedsak etter talenter som er relativt ukjente - Personer som vil satser internationalt med store ambisjoner Hvordan bil ser vi etter? I hovedsak ser vi etter de typiske japanske drifte bilene s13/s14/supra/skyline men alt er av interesse. For oss er det viktigste at det er en person som faller i smak oss resten av stabben vår, og ikke er redd for å gå egne veier og mest av alt elsker show/oppmerksomhet. Du kommer til å måtte bruke mye tid med både oss og showbertene våres noe som ofte ender i fest og fanteri så avholdsmenn er lite aktuelt... Vi skal prøve så godt det lar seg gjøre å komme på de fleste driftetreffene som er igjen i år, og andre utstillinger. Slik at vi skal være enkle å få tak i. Vi anbefaller også å komme en tur ned på Grombil på ekebergsletta 11 september hvis du trenger mer informasjon. Send gjerne en mail til info@eyecandyracing.no for mer informasjon. Dette vil også bli lagt ut på siden vår! :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Propellue Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Tja, da er det vell bare å melde på meg og volvo 144'en min da! :D Hvis dere sponser med turbo og sveiseapparat, så jeg kan få sveisa ny sperre, så trur jeg nok bilen kan stille i toppklasse... :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 En tråd! + 10 tegn Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg