Gå til innhold

Pioneer v.s Pioneer. (spillere)

Ranger emnet

PerryZaphire

Anbefalte innlegg

Pioneer deh-P7600mp eller Pioneer deh-p8400mp

Synes 7600 som jeg har nå ser kjempe deilig ut... men er 8400'en bedre?

7600mp er en nyere modell, mens 8400 er en modell fra 2002

Så da burde den saken være klar på akkurat disse to spillerene..

dvs at 7600'en er bedre, har ikke funnet så mye info på 8400en da..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7600mp er en nyere modell, mens 8400 er en modell fra 2002

Så da burde den saken være klar på akkurat disse to spillerene..

dvs at 7600'en er bedre, har ikke funnet så mye info på 8400en da..

ok...kom over en 8400mp på qxl for 2300kr serru... og har kjøper på min 7600 for 2500 hehe... men synes 8400en så litt kjedelig ut ... men utseendet kan jo bedra... takk for hjelpen :) 8600mp jeg bør holde utkikk etter da skjønner jeg :)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh.. hehe hallo... skjønte greia nå :P ja vet den kan være nøktern på en side og litt mere artig når man åpner den... men om jeg blir skuffa over kvalitet f.eks i forhold til 7600en som jeg er vant til nå tenkte jeg :)

Hvis noen vil så kan de kjøpe 8400mp'en på qxl for meg så kan du bytte likt mot min 7600mp :P cheers good deal ;)

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=19522665&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=1&Catg=11957

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8600mp er drømmen da.. men så forbaska dyr :(

den er litt sånn up there ja ;) kompis av meg kjøpte en mens han var i australia så han var jo ganske heldi da, hehe

Ellers så er det jo mye dritt å få på postordre og biltema osv, men det er bedre en pioneer...

bedre?? javel...kom med en spiller fra biltema du, skal vi nå se hvem sin som spiller finest...

:hammer

Nissan Sunny GTI 16v

NCCN.no(Nissan Car Club Norway)

Lenke til kommentar
Del på andre sider