PerryZaphire Skrevet August 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 scott ARX98, kr: 990,- bare for å ta et eksempel.... Ellers så er det jo mye dritt å få på postordre og biltema osv, men det er bedre en pioneer... Men en ting skal pioneer ha, de har vært flinke til å markedføre seg, veldig mange som har hørt om pioneer, så det må jo være bra.... not! Hehehe... tipper du er en slik en som sitter mye på qxl å sikler over de fete US carvor forsterkerne og slikt? :wave De aller fleste har hørt om Pioneer fordi det er et merke som har vært tilstede på markedet i MANGE år... og fordi 100% av alle jeg vet om som har prøvd pioneer en eller annen gang aldri har vært missfornøyd på noen som helst måte. Pioneer er som nokia sort of... uansett hvor avanserte modellene dems er så er de like lette å forstå. _Holdbarheten er bedre hos pioneer enn hos nokia though :) Skal du ha ett bra anlegg så er en bra spiller det første man trenger... hjelper lite med verdens beste forsterkere osv hvis du ikke har en cd spiller som også er i topp klassen... tross alt den som "lager" og viderefører lyden. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Må le litt ja :hammer At noen i det hele tatt kan si at en scott spiller er bedre enn pioneer sier jo sitt.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Canepa Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Har 8600 selv.. Og det er meget kompetent spiller. Kjenner frustrasjonen brer seg litt over slike innlegg. Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Har 8600 selv.. Og det er meget kompetent spiller. Kjenner frustrasjonen brer seg litt over slike innlegg. Kan jo ikke være seriøs da :) eller så er det som jeg sa.... QXL råner ;) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Kan jo ikke være seriøs da :) eller så er det som jeg sa.... QXL råner ;) QXL råner?? :thumb lol men vart da svært så stille fra han?...hehehe Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 QXL råner?? :thumb lol men vart da svært så stille fra han?...hehehe Ja han har det vel for travelt... er mange UScarvor forsterkere, Poison Audio subbere og helt nye RÅE spillere til under 900kr på qxl for tiden så han er sikkert litt opptatt :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Hehe, tenkte jeg fikk igang diskusjonen nå ja.... Smaken er som baken, og jeg liker ikke pioneer, har aldrig gjort det... men bevares, det finnes da pioneer som spiller bra/pent osv, men da blir det dyrt i forhold til mye annet som er minst like bra. Men å krangle med noen som liker pioneer, blir som å si til en volvo fantast at volvo er dritt, hehe Har drevet med bilstereo i 16 år nå, så en viss erfaring vil jeg si jeg har, har testa MASSE forskjellig, ink pioneer, men som sakt JEG synes det er oppskrytt. Skulle kanskje spart meg for disse innleggene, men jeg måtte bare.. Sorry! All good??? ps: ta en titt her hvis dere skal ha noe stereo, kan få bra priser, men vi fører IKKE pioneer... http://www.autosound.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 all good, hver sin smak å behag! selv om pioneer er best(sorry, måtte bare) :boxing Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet August 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Hehe... da er den saken grei :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
algaman Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 :hammer aldri i livet om scott spiller bedre enn pioneer, nekter eg å tror, hadde eg vært begravet no, så hadde eg snudd mg i graven hvis eg bare hadde hørt at dette var diskutert... ;) Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 scott bedre enn pioneer? da er vel biltema sine spillere bedre enn alpine sine også da? da kjører du vel med :dj på dem da eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Alpine er vel bra... men som dere ser så er jeg litt vrang når det gjelder pioneer, hehe PS: stor stjerne til den som gjetter hva jeg har av spiller i bruksbilen, ny pris 1295,- og jeg ga 500,- for den i innbytte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
algaman Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 ett aller annet scott greier sikkert..hvis ikke la mg gitte imorgen ettermiddag ;) Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Nope, ikke scott... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg