Gå til innhold

Pioneer v.s Pioneer. (spillere)

Ranger emnet

PerryZaphire

Anbefalte innlegg

scott ARX98, kr: 990,- bare for å ta et eksempel.... Ellers så er det jo mye dritt å få på postordre og biltema osv, men det er bedre en pioneer... Men en ting skal pioneer ha, de har vært flinke til å markedføre seg, veldig mange som har hørt om pioneer, så det må jo være bra.... not!

Hehehe... tipper du er en slik en som sitter mye på qxl å sikler over de fete US carvor forsterkerne og slikt? :wave

De aller fleste har hørt om Pioneer fordi det er et merke som har vært tilstede på markedet i MANGE år... og fordi 100% av alle jeg vet om som har prøvd pioneer en eller annen gang aldri har vært missfornøyd på noen som helst måte.

Pioneer er som nokia sort of... uansett hvor avanserte modellene dems er så er de like lette å forstå. _Holdbarheten er bedre hos pioneer enn hos nokia though :)

Skal du ha ett bra anlegg så er en bra spiller det første man trenger... hjelper lite med verdens beste forsterkere osv hvis du ikke har en cd spiller som også er i topp klassen... tross alt den som "lager" og viderefører lyden.

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tenkte jeg fikk igang diskusjonen nå ja.... Smaken er som baken, og jeg liker ikke pioneer, har aldrig gjort det... men bevares, det finnes da pioneer som spiller bra/pent osv, men da blir det dyrt i forhold til mye annet som er minst like bra. Men å krangle med noen som liker pioneer, blir som å si til en volvo fantast at volvo er dritt, hehe

Har drevet med bilstereo i 16 år nå, så en viss erfaring vil jeg si jeg har, har testa MASSE forskjellig, ink pioneer, men som sakt JEG synes det er oppskrytt.

Skulle kanskje spart meg for disse innleggene, men jeg måtte bare.. Sorry!

All good???

ps: ta en titt her hvis dere skal ha noe stereo, kan få bra priser, men vi fører IKKE pioneer... http://www.autosound.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider