Gå til innhold

Prosjekt: ombygging 8v => 16v

Ranger emnet

Housey

Anbefalte innlegg

• Svar 200
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå skjønner jeg ingenting her:S

har jo prikk lik farge som deg housey men syns da jeg så LA5Z sist jeg så på den fargelappen:S

Hmm.. kansje derfor bilen min skiller seg litt ut blandt andre som er blå som min.. alltid synes min har vært litt lysere i nyansen serru

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager dårlige updates men.. slikter litt med 16v motoren om dagen.. så er litt mindre irritert på'n :)

presterte og brekke ene skruen som fester vannpumpa til blokka.. borra ut så mye som mulig av bolten. og satte inn en grispikk og dro på... jaggu brakk ikke denne saken :(

bilder følger av hva som skjedde

dsc_0014.jpg

dsc_0021.jpg

dsc_23.jpg

Og da blei jeg lei.. har fått kjøpt gass nå.. så skal få varma opp tilstrekkelig til å få den ut nå tenker jeg :)

så begynte med noe anna i stedet..

lakkering av toppdeksel i varmestandig svart matt lakk :)

dsc_3.jpg

dsc_0006.jpg

Det som ikke synes der.. det er at jeg har polert opp toppen av de utstikkera på toppen av dekselet :)

samt at jeg har høyglansa det flate området runt VW DOHC 16v skrifta på toppen av innsuget.. har dog ingen bilder av dette desverre!

får jeg ut denna jævelskapen som jeg brakk.. så blir det litt mer framskritt her tenker jeg :)

Stay Tuned

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal forandres da?

Den er jo fin som den er da bullshit

ingenting.. bilen er ferdig på utsiden i mine øyne..

om jeg ikke skulle bli helt mental å kjøpe meg rallye setup med xenonlys da!

men det er lang i framtida :)

nå er det først 16v.. så blir det respirator etter hvert

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Respirator på Golf'en høres bra ut, Housey;) Får håpe problemet med skruen på festet til vannpumpa ordner seg.

Toppdekslet ble slettes ikke ille:thumb

Kremt: Høres moro ut det, men sykkel med no særlig mer enn 200hk er nesten bortkasta. Fint med hjulfeste på noen gir, og fint at det ikke er hjulløft på resten av gira:rolleyes:

Men nok OT.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kruen sitter der enda den.. har tenkt å få den ut.. blir det ille.. så borres den ut med søyleborrmaskin og gjenges opp igjen..

får jeg den ut uten å måtte borre (varme/slag) .. så setter jeg bare inn en ny skrue etter å ha rensa gjengene inni der

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...