Gå til innhold

Prosjekt: ombygging 8v => 16v

Ranger emnet

Housey

Anbefalte innlegg

er ikke med noe på fk settene fikk jeg høre

Det skal følge med. Kontakte de du har kjøpt det av, eller hør med FK om det skal følge med først. Så har du noe konkret å referere til. Men copaslip funker sikkert greit vil eg tro.

Rallye G60 Soon to be 16vT

Rallye --> .:R32. Prosjekt.

Golf 2 VR6. Prosjekt.

Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid.

Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 200
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

aner ikke :) senka rundt 50 eller noe.. men skal lenger ned til sommeren :)

anbefaller ikke å senke den max med supersport senkesettet på vinteren! min er senka 110 nå er nesten så jeg ikke kommer frem noen plasser.. skraper oppi med en gang:P

85 Audi Coupe Quattro banebil

72 volvo 142 Drifting Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey! feet!! bilen din blir bra nå!! hvor kjøpte du forresten de frontlyktene der og hvor mye kosta de? skal kjøpe meg noen slike etter hvert jeg også..! kiddie blei kul den belysninga der hvor kjøpte du forresten det?!! :thumb

Golf 2 91 mod sommerbilen (G60 konvertering på gang)

Mercedes 123 300 TDT Prosjekt-bruksbil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/283271-min-mercedes-300-tdt.html

x anntal golf 2'ere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@ Kristian F..

frontlyktene kjøpte jeg på autospar for mange år siden, da de en gang kosta 1700,- .. kjørt 100w pærer i dem uten at de har gått i dass enda :)

Belysning i instrumentering er noe jeg har mekka sjøl!

det består av:

7stk UV-Dioder

UV-Reaktiv Lakk på nålene (fluoriserende orange)

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjer lixom ikke så mye i denne kulda her! men har tatt noen bilder av diverse deler jeg har liggende som skal brukes!

Girkassa. skal pusses og lakkes i sølv tenkte jeg

059.jpg

"grenrøret"..

060.jpg

Katerstatter røret! dette kommer vel inn ETTER godkjenning

061.jpg

Bakstilling med skiver.. lakkes i svart. blir vel nye skiver og klosser der tenker jeg

062.jpg

samme som over

063.jpg

Fyren jeg kjøpte dette av sa at dette var bakstilling fra GTI.. kan ikke skjønne det ettersom det ikke er stabstag der.. men finner vel ut en løsning

064.jpg

Girkasse og Bakaksel. kan såvidt skimte en drivknute bak der og

065.jpg

Spindel foran. pusses og lakkes denna med

066.jpg

256mm skive.. mye gods igjen på den. men bytter den nok først som sist

067.jpg

Samme som over

068.jpg

Caliperbrakett.. usikker på fargen. men svart blir bra med rød/blå caliper

069.jpg

Samme som over

070.jpg

Caliper OG brakett

071.jpg

Såh. da begynner dette sakte men sikkert og starte.. driver og skal til å pusse calipere nå! få dem overhalt og lakka, slik at det er i orden!

Trenger og bremseslanger fra caliper til røret.. blir vel stålomspunnede slanger der!

Stay Tuned!

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
skjer ikke mye i denne tråden.. men har på en måte lagt den død.. holder liv i den i vw-audiclub forumet i stedet :) kan hende det kommer en oppdattering her og der.. men orker ikke å oppdattere på flerfoldige forum samtidig :)

hørt om copy paste? samme som du skriver på forumet her eller der kan du bare paste over i en reply i din egen tråd. tar deg ikke 1 min ekstra. nå er jeg medlem på begge forum så bryr meg egentlig ikke. men kan gjøres lett hvis du gidder.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider