Gå til innhold

Hjelp sen vil ikke bake

steffric

Anbefalte innlegg

Lurte på om nån kunne hjelpe meg med en nissan Primera turbo disel 97 modell.Jeg har problemer med at den er treg startert.

Og når den starter og jeg har kjørt motoren varm så stopper den bare...

så holder den på en stund,så plutselig går den som en klokke....

Jeg gløder den bestandi.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med bake?

Så lenge man uttrykker seg skriftelig så bruk bokmål.

Er ikke plugger på en dieselbil.

Forklar problemet og symptomene litt grundigerer, så får du sikkert bedre respons.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er en plugg der jo. Glødeplugg

Bake tror jeg kanskje er bakke. altså rygge :) Sikkert en gammel sjørøver dette :)

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den har fremdeles plugger ;) Nok om det. Rake ned på folk som skriver feil? De må jo gjøre seg forstått. Går fremdeles for at den ikke vil rygge.

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte på om nån kunne hjelpe meg med en nissan Primera turbo disel 97 modell.Jeg har problemer med at den er treg startert.

Og når den starter og jeg har kjørt motoren varm så stopper den bare...

så holder den på en stund,så plutselig går den som en klokke....

Jeg gløder den bestandi.....

En på jobben hadde samme feil. Der måtte de byttet ut en hel haug med deler. Kan høre med han i morgen om hva som ble byttet. Men dette var en C5.

'98 Audi Cabrio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet det er off topic.. men.. hva mente du med detta "Hjelp sen vil ikke bake" ??.. jeg er litt keen på å lære å skjønne rare dialekter, og ønsker derfor en oversettelse..

sletter dette innlegget så fort svaret er avgitt.. for å ikke fucke opp altfor mye

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet det er off topic.. men.. hva mente du med detta "Hjelp sen vil ikke bake" ??.. jeg er litt keen på å lære å skjønne rare dialekter, og ønsker derfor en oversettelse..

sletter dette innlegget så fort svaret er avgitt.. for å ikke fucke opp altfor mye

altså dette har vært en del av diskusjonen som har gjort at noen inlegg har blitt slettet. Men etter det jeg har forstått betyr det at bilen ikke vil gå på tomgang når bilen er varm.

Biler:

Nissan primera 97` Med styling

Nissan laurel 89` 2,8l diesel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår