Gå til innhold

Hjelp sen vil ikke bake

steffric

Anbefalte innlegg

Primera.GT: Kan du ikke si noe konstruktivt for tråden, så trenger du vel egentlig ikke å lage en post? Kall meg maktsyk, men en tråd hvor 95% av innleggene kun er totalt off-topic gjør at de seriøse innleggene fort blir borte i mengden.

Edit: Dette gjelder også sons of haukeli.

Jeg mente ikke å mobbe trådstarter i det første innlegget. Jeg prøvde bare å si at jeg ikke skjønte alt hva han skrev, men prøvde å gi et svar på de få tingene jeg faktisk skjønte. Hvis dette ble oppfattet som mobbing så må jeg bare si unnskyld. Det var absolutt ikke ment som mobbing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Primera.GT: Kan du ikke si noe konstruktivt for tråden, så trenger du vel egentlig ikke å lage en post? Kall meg maktsyk, men en tråd hvor 95% av innleggene kun er totalt off-topic gjør at de seriøse innleggene fort blir borte i mengden.

Jeg mente ikke å mobbe trådstarter i det første innlegget. Jeg prøvde bare å si at jeg ikke skjønte alt hva han skrev, men prøvde å gi et svar på de få tingene jeg faktisk skjønte. Hvis dette ble oppfattet som mobbing så må jeg bare si unnskyld. Det var absolutt ikke ment som mobbing.

Hva har jeg sagt som ikke er konstruktivt??

Biler:

Nissan primera 97` Med styling

Nissan laurel 89` 2,8l diesel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du begynte med å være frekk mot en som skriver feil !

så du er vel den siste som skal snakke !

at vi skreiv litt tull nederst va vel litt dumt ja....

men at du som er administrator mobber å så skal du etterpå leke storebror blir for dumt !

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du begynte med å være frekk mot en som skriver feil !

så du er vel den siste som skal snakke !

at vi skreiv litt tull nederst va vel litt dumt ja....

men at du som er administrator mobber å så skal du etterpå leke storebror blir for dumt !

:pray :pray :pray :pray :pray

Biler:

Nissan primera 97` Med styling

Nissan laurel 89` 2,8l diesel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår