Gå til innhold

Da blir det ny corrado :) men prosjekt

Ranger emnet

sInnzYk

Anbefalte innlegg

Egentlig så har jeg null peil på bil, men i følge fattern som er gammel bilmekaniker, så er det bare en fille ting igjen.. må være en føler eller noe.. kan garantere at det ikke er store feilen igjen.. men det tar så lang tid å feilsøke på alt som er. Ja, det er elektriske seter, men dem er ikke kopla til enda. boltsirkelen skal være den samme ja :)

Men 40k? Hva er forskjellen på den nå og da du gav 22k for den? Annet en interiøret?

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vr6ene var vel de eneste med 5x100mm?

Du tjener mye på den fillefeilen hvis du finner den.

edit:

fortell litt om feilen da, hvordan motoren oppfører seg når du vrir om nøkkelen og så videre :)

jeg kan jo si det jeg selv om jeg ikke har mye peiling.. jeg hadde bilen inne i for en liten stund siden og skifta bensin pumpe på den.. da fikk jeg starta den opp, den gikk ganske ujevnt og stoppa noen ganger, kunne virke som det var kondens på tanken, nå så står bilen ute i kulda pga fattern driver å skal skifte rute på en annen bil, prøvde sist uke å starte den igjen, men da gikk den bare på startern.. kom bare noen små puff, men starta ikke.. lukta bensin.. tok opp bensin dysa el hva det heter og sjekka om det kom noe.. stråla var ujevn og det kom ik så mye som det skulle..

hmm, vet ikke om jeg får forklart det på noen annen måte jeg :P

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men 40k? Hva er forskjellen på den nå og da du gav 22k for den? Annet en interiøret?

hmm er vel ikke så mye forskjell egentlig.. men husk at jeg fikk den jævla billig pga han som solgte den hadde pengemangel, han skulle jo ha 35 for den..

jeg har skifta til skinn interiør ja, hatt den på verksted for over 5000 kr, mange justeringer og sånn som har blitt gjort, kjøpt bensinpumpe til den til 2000 kr.. + annet småtteri.. som feks vinterfelger og nye dekk som følger med, fra den gamle corran min..++ :)

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm er vel ikke så mye forskjell egentlig.. men husk at jeg fikk den jævla billig pga han som solgte den hadde pengemangel, han skulle jo ha 35 for den..

jeg har skifta til skinn interiør ja, hatt den på verksted for over 5000 kr, mange justeringer og sånn som har blitt gjort, kjøpt bensinpumpe til den til 2000 kr.. + annet småtteri.. som feks vinterfelger og nye dekk som følger med, fra den gamle corran min..++ :)

Ok, om det blir aktuellt for deg å selge den uten mye av delene kan du sende på. Trenger ikke interiøret, fangerene, felgene ++

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme hvor mye han betalte da, han gjorde et godt kjøp, alle har lov til å tjene;) 40 er vel ikke galt for den bilen uannsett vel (Har ikke sett den på en stund;))

Men alle har da lov til å være ute etter et kupp også, du merker kanskje selv hvor vanskelig det er å selge for tiden. Og 40k for en corrado som ikke starter er ganske mye. Om feilen hadde vært fikset så er det en annen sak.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok en del på golf forumene som er interessert da. Men jeg ville absolutt prøvd så godt jeg kunne å fikse feilen, da kan du tjene på det til slutt når den skal selges.

jada, vet det.. men jeg har 0 peil på hva det kan være.. er såå mye å feilsøke på.. også er det ikke lenge til jeg får lappen igjen nå.. så jeg vil ha en bil som er klar :P til jeg får den igjen.. blir den ik solgt med det første kommer vi til å gå over den igjen.. se om vi finner noe...

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

da er feilen funnet :wave :)

var bensinpumpa i tanken.. ved lite bensin starter ikke bilen... har nå fylt litt over 20 liter på den, går som ei klokke :)

nå, er jeg usikker på om jeg skl gjøre i stand resten, eller selge den.. mye kan jeg få igjen nå som feilen er funnet ?

sInn

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

kan gi deg 30k for den ;) gni deg litt på den!!! tenk over det! digg hatt bil nr2 som corrado også

89 Corrado G60 (driver å bygger opp)

69 Bobble Rodster cab (havarert motor)

83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813

93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217

Lenke til kommentar
Del på andre sider