Gå til innhold

Da blir det ny corrado :) men prosjekt

Ranger emnet

sInnzYk

Anbefalte innlegg

ok :) bare å slenge ut bilder :) skinnet er grått

har endel anlegg liggende fra gamlebilen så det skal inn :)

har u noe bilde fra gammle bilen(anlegget) skal sette opp snart jeg oxo men vet ikke helt hvordan... liten plass å får mye anlegg.. hehe

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har u noe bilde fra gammle bilen(anlegget) skal sette opp snart jeg oxo men vet ikke helt hvordan... liten plass å får mye anlegg.. hehe

har desverre ikke det... men hadde 2x10 bassere baki :) 2 6x9 i hatthylla

5" i dørene + orginale høytallere i dashen :) låt ganske bra, synes jeg da.. men ikke noe slik ekstremt.. :)

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har desverre ikke det... men hadde 2x10 bassere baki :) 2 6x9 i hatthylla

5" i dørene + orginale høytallere i dashen :) låt ganske bra, synes jeg da.. men ikke noe slik ekstremt.. :)

Jeg skal ha 2x12 alpine V12 type R

2x Monoblocker

1 Kondensator på 3farad

6x9 tom i hatthylla

bytte ut de som er i døre til noe annet bra

4x Diskanter.

Tror det skal låte bra..:D

hehe..

Jeg hadde dette anlegget i et anne bil det utga ca 150db:D

Jeg trenger senk selv men vet ikke hvor mye jeg skal senke den.. tror jeg setter på justerbar.

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på den nye corran min sitter det m3 speil.. og lurer på om jeg skal beholde de? hvis jeg skal beholde de, så må jeg ha noen speil "fester" som sitter utenpå døra.. nå er det bare tatt bort det org dekslet som satt der.. og skrudd speila rett på.. ser stygt ut, og mange små hull rundt..

noen som har noen tips til meg for at jeg skal få det pent?

mvh sInn

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på den nye corran min sitter det m3 speil.. og lurer på om jeg skal beholde de? hvis jeg skal beholde de, så må jeg ha noen speil "fester" som sitter utenpå døra.. nå er det bare tatt bort det org dekslet som satt der.. og skrudd speila rett på.. ser stygt ut, og mange små hull rundt..

noen som har noen tips til meg for at jeg skal få det pent?

mvh sInn

Uff, få tak i org. speil. De er jo pene de. M3 er ikke min smak, men det er jo selvfølgelig din bil:) Når det gjelder skinnsetene leste jeg at noen sa det var litt stress med fremsetene, men det stemmer ikke. Gjørt på 10 min. Om du ikke har elektriske da.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, få tak i org. speil. De er jo pene de. M3 er ikke min smak, men det er jo selvfølgelig din bil:) Når det gjelder skinnsetene leste jeg at noen sa det var litt stress med fremsetene, men det stemmer ikke. Gjørt på 10 min. Om du ikke har elektriske da.

okei..synes egentlig ikke det var så pent jeg el! jeg har org speil liggende.. men mangler glass i dem.. noen som har btw? sitter svart stoff i den jeg har nå.. og har bestemt meg for å ha dem.. skinn int ble solgt for 6000.. trenger penger til å gjøre i stand bilen.. så det var den letteste løsningen.. har også solgt vraket uten int.. :) så får snart inn litt cash :)

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei..synes egentlig ikke det var så pent jeg el! jeg har org speil liggende.. men mangler glass i dem.. noen som har btw? sitter svart stoff i den jeg har nå.. og har bestemt meg for å ha dem.. skinn int ble solgt for 6000.. trenger penger til å gjøre i stand bilen.. så det var den letteste løsningen.. har også solgt vraket uten int.. :) så får snart inn litt cash :)

Jeg kjøpte org speil glass til min gamle g60, syntes å huske det ikke var så dyrt altså. Og så er de mye penere en m3 etter min mening. Går jo å lakkere den sorte lista på speil huset også.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte org speil glass til min gamle g60, syntes å huske det ikke var så dyrt altså. Og så er de mye penere en m3 etter min mening. Går jo å lakkere den sorte lista på speil huset også.

ja, regner med at jeg går for de orginale.. er jo det som er penest på en corra.. hvor fikk du kjøpt glass? huggern?

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider