Gå til innhold

Da blir det ny corrado :) men prosjekt

Ranger emnet

sInnzYk

Anbefalte innlegg

Har ikke tenkt å lakkere noe inni.. synes selv det ikke er noe pent.. har grått interiør :) det jeg hadde tenkt:

blå girkule/mansjett

blå pedaler

blått håndbrekk håndtak

blått lys på oljetrykk og volt målern

++

hvis noen har noen ideer, tas d imot med glede :)

Jeg vet at alle har forskjellige meninger, men blått er veldig knæsj. Ville gått for sort/crome, eller bare crome. http://www.felg-import.no har mye kult. Lakkere inni bilen er ikke pent, men kan bli dt om man bruker litt nøytrale farger. Likt som interiøret kanskje. Og få en lakkerer til å gjøre det skikkelig.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hva skal jeg gå for da? helt svarte matter? alu?

Du må selvfølgelig gå for det du liker best, men jeg ville valgt alt i et merke og utførelse. Noe som er litt mindre uthevet. Øynene faller veldig fort på mattene dine og bort fra interiøret. Som er skinn og fortjener å bli sett. (min mening, ikke ment som noe negativt)

Som sagt, felg-import har mye pent. Gundersenmotorsport.no har pene sparco matter også.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må selvfølgelig gå for det du liker best, men jeg ville valgt alt i et merke og utførelse. Noe som er litt mindre uthevet. Øynene faller veldig fort på mattene dine og bort fra interiøret. Som er skinn og fortjener å bli sett. (min mening, ikke ment som noe negativt)

neida skjønner d :) skal se om jeg finner noe momo stuff :) kunne tenkt meg svarte og blå stoffmatter, som matcher bilen.. tror d kunne blitt pent..

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! pen corrado du har..men alle corradoer er vel pen synes nå jeg hellothere Men du må jo være løsemiddelskada eller noe i den duren som ikke setter g60 motor inn i bilen! :fire: gleder meg til du får ordentlig dreis på motoren..lakk styling og alt det derre! cheers

LYKKE TIL

takk for det.. hadde behov for penger, derfor jeg solgte den gamle motoren.. synes 16v går godt nok.. trenger ikke noe ekstremt..

sInn

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider