Gå til innhold

Da blir det ny corrado :) men prosjekt

Ranger emnet

sInnzYk

Anbefalte innlegg

• Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg skal ha 2x12 alpine V12 type R

2x Monoblocker

1 Kondensator på 3farad

6x9 tom i hatthylla

bytte ut de som er i døre til noe annet bra

4x Diskanter.

Tror det skal låte bra..:D

hehe..

Jeg hadde dette anlegget i et anne bil det utga ca 150db:D

Jeg trenger senk selv men vet ikke hvor mye jeg skal senke den.. tror jeg setter på justerbar.

Utga 150dB!!??I hvilken bil var dette?? Var dette Open-Air måling?? Det er såvidt 2x12" RF Power HX2 elementene klarer å spille 150dB, så vet ikke helt om jeg vil tro på det der altså:)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utga 150dB!!??I hvilken bil var dette?? Var dette Open-Air måling?? Det er såvidt 2x12" RF Power HX2 elementene klarer å spille 150dB, så vet ikke helt om jeg vil tro på det der altså:)...

I en SMART! Vet ikke om det var akkurat 150 men det var no i nærheten;)

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hva er det med dere og monsterbasser? Jeg skal være enig i at det er gøy at man kjenner ristinga og sånn, men ødelegger det ikke litt av musikken når bassen blir så dominerende? En kompis av meg har en løp-og-kjøp 12" sub i kasse (ser ikke ut som all verden da men), alpine 6*9" bak og han sier det er standard høyttalere foran, men de virker ikke sånn. Han kan spille så høyt du vil, lydbildet er perfekt OG bassen er proposjonert til resten av spekteret. Er ikke det bedre da?

Kris Selbekk

Norwegian emigrant > American Idol

'89 VW Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hva er det med dere og monsterbasser? Jeg skal være enig i at det er gøy at man kjenner ristinga og sånn, men ødelegger det ikke litt av musikken når bassen blir så dominerende? En kompis av meg har en løp-og-kjøp 12" sub i kasse (ser ikke ut som all verden da men), alpine 6*9" bak og han sier det er standard høyttalere foran, men de virker ikke sånn. Han kan spille så høyt du vil, lydbildet er perfekt OG bassen er proposjonert til resten av spekteret. Er ikke det bedre da?

Det beste er å ha valget om du vil ha fin lyd eller dominerende bass, da er det beste valget 12" , ved f.eks. å ha en RF forsterker med Bass-remote...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en SMART! Vet ikke om det var akkurat 150 men det var no i nærheten;)

Hehe, ok:)...Hørtes litt mye ut syns jeg bare, for du vet for hver 3. dB så dobler du lydtrykket i bilen, så det er et STORT steg fra f.eks 144dB til 150dB:)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

da kommer det en liten update, fikk bensin pumpa i helga, etter å ha vente over en mnd tid :\

fikk montert den i helga, bilen starter og går, men er en del ujevn enda.. men ettersom bilen har stått lenge, så skal j prøve med litt kondes fjerner til uka, se om det hjelper noe :) Merka ihvertfall at den nye bensinpumpa gjorde susen :) bilen er mye bedre nå

Bilde av den nye pumpa før montering

DSC00626.jpg

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider