BMWMTech Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Her er bilen min! Den så slik ut denne bortsett fra at den var rød og trasig i lakken. Og slik ser den ut nå happyhappy Ting som er gjort med den er: Keskin KT Klassik 9*16 felger Clean look, fjerna alle emblemer som var på den. Infinity 1 frontleppe Infinity 1 sideskjørt M3 look bakfanger Rieger GTS vinge m/lys + at hele bilen er nylakkert Kunne kanskje vært senka litt men da tror jeg ikke jeg hadde kommet meg opp i oppkjørselen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Rå den, men sota baklykter hadde gjort seg. kunne kanskje vurdert en litt mindre spoiler, men alt i alt rå. Felgene var feite. Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWMTech Skrevet August 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Takker! Kan kanskje være enig i at den ville vært like stilig uten den spoileren eller med en mindre en på, menmen...alt i alt så er jeg fornøyd med hvordan den ble seende ut :) Hadde forsåvidt gjort seg med en litt større motor i den også, 325i med turbo f.eks. Sikkert sykt vanskelig og få godkjent noe sånn men det hadde vært noe det... :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crash Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Den var strøken.. Hva med å sote rutene Hvilken model er det Siter BMW E30 325i touring 1990mod :thumb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWMTech Skrevet August 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Det er en 1989 modell med 168 000 km på telleren og vinduene er visst tinta grønn fra fabrikken den kom fra. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crash Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Paser den frontleppa du har på "gamle typen E30" Hvor mye ga du for bilen Siter BMW E30 325i touring 1990mod :thumb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solid Audio Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Hva med å fjerne tørkestativet du har på bakluka.? Ellers var den fin... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWMTech Skrevet August 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Paser den frontleppa du har på "gamle typen E30" Hvor mye ga du for bilen Infinity 1 frontspoilern passer på modeller fra 88 til 91 mener jeg d var.. :) Og jeg ga nok litt for mye for bilen, iallefall med tanke på den standen den var i dengang da jeg kjøpte den. Det var en del som måtte skiftes ut og fixes før jeg kunne få brukt den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWMTech Skrevet August 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Sånn der var flunkende nytt Simons effektanlegg montert på bilen og den er dermed eu godkjent. yodude Mulig det blir innkjøp av bøttestoler til den riktig snart, noen som vet om noen med bra kvalitet som ikke koster skjorta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
holand Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 vurderer å selge mine OMP seter. laget av glassfiber, ikke no skader eller noe sånt. koster 6000kr stk nye, men dem er da ikke nye lengre :) Siter - VW Golf GTI Rabbit 1983 x Fiat Uno Turbo 1986 x BMW e30 325 1986 x Ford Fiesta XR2 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Tøff og fin E30! Hadde vært enda finere med sota ell andre baklykter,en mindre vinge (m3 kanskje?) og ett senkesett er ett must!! MVH STW Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWMTech Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Jeg tenkte på stoler som er enten helt svarte eller har en kombinasjon av rød/svart, men takk for tilbudet Holand :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg