Kid-A Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Det er jeg som er the Stygg sombrero Men ikke si det til noen! GATEBIL Magazine nr2 kommer 5. sept! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 GATEBIL Magazine nr2 kommer 5. sept! det var det jeg trodde :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Han kan si det, men etterpå så må han drepe deg... Hadde vært litt synd det å... fatality Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ev1 Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 jeg tipper det der: Kid-A som er the stygg..... vant jeg nå eller? :hello: ahahahhaha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toska Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 ..Stian Hafsengen... cheersGreit, jeg vedder imot!Det er Rustad!!! Siter Noen som kan hente meg? Send PM! Du får beholde fluktbilen: Lett trimma svart EVO VII, svarte felger, sota ruter og fjerna bakvinge - max diskret!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Det er jeg som er the Stygg Ikke skryt på deg rollen min i magasinet Arild! Dette har vi snakket om før. - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Ikke skryt på deg rollen min i magasinet Arild! Dette har vi snakket om før. - Henrik hehe.. rofl :D;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Innrømmer det like greit først som sist. Det er meg. Men ærlig talt, ingen kjører så fryktløst som en 17-åring med L :P Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 er det ikke stian sørlie? Brutter'n heter Martin og kjøredressen til The Stygg ville nok sett mer ut som en kondomdrakt på lillebror. Stian Sørlie er ikke i familie med meg, selv om mange tror det. Han er forøvrig for lav til å være the Stygg. Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 tipper på Redaktør'n!!! :rolleyes: Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Kunne ikke se dette er tatt opp før, ordet stygg fikk derimot mange treff... Så, hvem er Gatabil magasinets testfører 'The Stygg'? Ønsker såklart ikke å vite sannheten, da er det jo ikke noe spennende :D Men hva trur folket? Satt å leste EVO.no sin artikkel om Imprezaklubbens tur på testbanen SS1 og måtte le litt av beskrivelsen av The Stygg og hans oppførsel :) Egen teori fra bildet og forklaring av kjørestil holder jeg sålangt for meg selv :D Kopi blir aldri bedre en orginalen... Holder meg til å se på svenske "The Stig".. Hva med å finne på noe nytt istede for å kopiere andre? Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745TiC Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Han kan si det, men etterpå så må han drepe deg... Da er det jo ingen tvil da jo det er MR Walker. Også kalt FANTOMET!! Siter Race, kjør forbi da vel..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Det kan være lillebroren til Fredrik.. Sørlie altså.. men jeg husker ikke navnet hans.. Er det ikke martin a? hmmm.... EDIT: og det var visst skrivd 4 hakk over ja.... Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Kopi blir aldri bedre en orginalen... Holder meg til å se på svenske "The Stig".. Hva med å finne på noe nytt istede for å kopiere andre? Mvh Svenske the stig?? Orginalen kommer er jo fra top gear men.. Jeg tipper på stian hafseng, for stian sørlie har sikkert ikke tid for han driver med racing, kenneth moen driver vel for seg sjøl, og resten har jeg ikke sett i noen gatebil sammenheng (jaja, bortsett fra Kid-A, men han skal jo ta bilder;)) Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 tipper og på hafsengen(det beste var hvis det var dama til petter solberg he he) Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg