... Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 tipper på tommy rustad jeg da... men det hadde jo vært dritrått om det er pernilla som kjører. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Tipper på meg jeg.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Svenske the stig?? Orginalen kommer er jo fra top gear men.. Jeg tipper på stian hafseng, for stian sørlie har sikkert ikke tid for han driver med racing, kenneth moen driver vel for seg sjøl, og resten har jeg ikke sett i noen gatebil sammenheng (jaja, bortsett fra Kid-A, men han skal jo ta bilder;)) Ifølge engelske forum er "The stig" på topgear en svenske... Vært litt fetere så har Stig Blomquist vært en mulighet men i think not :) Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Jan Øyvind kanskje??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg