bmn Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Har store problemer med min golf gti 16v(86). For det første så hender det at den går på 3 sylindre ved oppstart(5-10sek), men det er ikke bestandig dette skjer. Vet ikke om dette har noe med hovedproblemet å gjøre. Nå har den stoppet dusin ganger siste uka, blir stående 5-15min før jeg får start på den. Småjenter kniser av meg etc. Den smeller og rykker, og til slutt stopper den, skjer bare oftere og oftere: über pain in the arse. Vet at mange her inn har vært plaget med samme problem. Aktuelle årsaker: 1) Har ikke vært skiftet pluggledninger på 3-4 år, de er realtivt slitt. 2) Fordeler har blitt brukt lenge med den "vanlige" oljelekasjen. 3) Ikke skiftet bensinfilter så lenge jeg har hatt den.. 4) Kjenning mente det kunne være bensinmengdefordeler, evt tette dyser. Hva mer kan det være? Hva bør jeg sjekke først? Har skiftet plugger og fordelerlokk/rotor. Skiftet ny bensinpumpe i tanken 4mnd siden og ny(brukt) bensinpumpe under bilen 6mnd siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg