AndyB Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Prøvde å bytte bærekule igår på min 35i og ting gikk greit helt til jeg skulle prøve å skille bærekula og spindelen. anger2 Var ikke mulig å få dratt den ut. men jeg hadde ikke plukka av hele spindelen fra drivakselen, det er kanskje det jeg må gjøre??? Trenger jeg spesialverktøy?? Noen spesiell teknikk?? Siter Min prosjekt tråd: PASSAT GT http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1437337#post1437337 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bundyg60 Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Prøvde å bytte bærekule igår på min 35i og ting gikk greit helt til jeg skulle prøve å skille bærekula og spindelen. anger2 Var ikke mulig å få dratt den ut. men jeg hadde ikke plukka av hele spindelen fra drivakselen, det er kanskje det jeg må gjøre??? Trenger jeg spesialverktøy?? Noen spesiell teknikk?? vinkel kutter.. funker bra det :) Siter har du lyst har du lov!! uten bil :( s3 2000 mod solgt golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT! golf 1 16v solgt 1997 og en riskoker... :( HØGGES!! golf rally prosjekt solgt :scared Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atley Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Bruk en kraftig skrutrekker og bank den inn i åpningen der bolten sitter gjennom.... finn ett langt rør el.no lign. og legg oppå bærearmen og inn under bilen, og vips press bærearmen ned... Siter -05 Skoda Octavia -96 Ford Exploder -89 Jeep Cherokee Limited Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndyB Skrevet September 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Prøvde et nytt forsøk idag.. og da fikk jeg det til selv om jeg knakk spessialverktøyet jeg hadde.. (noe dritt fra torshov) Satt bare spindelen fast i skrustikka jeg og så brukte jeg et Y "spett" til å banke i mellom bærekula og spindelen. Måtte slå lenge, :hammer men alt arbeidet var ikke forgjeves. Kunne ikke alt mekking bare vært fri for problemer!!??!! :wave Siter Min prosjekt tråd: PASSAT GT http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1437337#post1437337 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg