Gå til innhold

Gti 8v Turbo motor

Ranger emnet


Cchris

Anbefalte innlegg

Jeg driver og snuser litt på en ny motor. Kom tilfeldigvis over en komplett motor med ledningsnett og girkasse

Info:

- 1989 Volkswagen Golf GTi Turbo Intercooler motor.

- Profesjonelt bygget av VW i sin tid! (Har vel vært noe samarbeid med Oettinger)

- Alt av papirer og slikt medfølger.

- Motor skal visst ha 180 ca hestekrefter.

- Skal også runde 200 hestekrefter får man tilleggsinnspruten til å fungere.

- Digifant 2 innsprut.

- Garret AiResearch Turbo.

- Stor tilleggsdyse.

 

Det jeg da lurer på er: Iogmed at jeg har gti 8v fra før, kan jeg da bruke det eksisterende ledningsnettet som er i bilen? Isåfall er det ikke altfor store jobben og får dette til å gå? Bare ta ut den gamle motoren og sette inn den nye? Og godkjenning? Større bremser er et must, men noe mer?

 

Moro hadde det vært!

Tråden om bilen min: Golf GTI G60

 

VW AUDI CLUB NORWEGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver og snuser litt på en ny motor. Kom tilfeldigvis over en komplett motor med ledningsnett og girkasse

Info:

- 1989 Volkswagen Golf GTi Turbo Intercooler motor.

- Profesjonelt bygget av VW i sin tid! (Har vel vært noe samarbeid med Oettinger)

- Alt av papirer og slikt medfølger.

- Motor skal visst ha 180 ca hestekrefter.

- Skal også runde 200 hestekrefter får man tilleggsinnspruten til å fungere.

- Digifant 2 innsprut.

- Garret AiResearch Turbo.

- Stor tilleggsdyse.

 

Det jeg da lurer på er: Iogmed at jeg har gti 8v fra før, kan jeg da bruke det eksisterende ledningsnettet som er i bilen? Isåfall er det ikke altfor store jobben og får dette til å gå? Bare ta ut den gamle motoren og sette inn den nye? Og godkjenning? Større bremser er et must, men noe mer?

 

Moro hadde det vært!

Hvorfor skal den ha tilleggsprut dersom den allerede har digifant?

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver og snuser litt på en ny motor. Kom tilfeldigvis over en komplett motor med ledningsnett og girkasse

Info:

- 1989 Volkswagen Golf GTi Turbo Intercooler motor.

- Profesjonelt bygget av VW i sin tid! (Har vel vært noe samarbeid med Oettinger)

- Alt av papirer og slikt medfølger.

- Motor skal visst ha 180 ca hestekrefter.

- Skal også runde 200 hestekrefter får man tilleggsinnspruten til å fungere.

- Digifant 2 innsprut.

- Garret AiResearch Turbo.

- Stor tilleggsdyse.

 

Det jeg da lurer på er: Iogmed at jeg har gti 8v fra før, kan jeg da bruke det eksisterende ledningsnettet som er i bilen? Isåfall er det ikke altfor store jobben og får dette til å gå? Bare ta ut den gamle motoren og sette inn den nye? Og godkjenning? Større bremser er et must, men noe mer?

 

Moro hadde det vært!

 

Tviler sterkt på at du får tilleggsprutet til å fungere like bra som en skikkelig chippet digifant

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:drive2 Golf Turbo Intercooler (GTi) :drive2

Synes også den annonsen var litt vel lik din beskrivelse. Tilfeldig kanskje. Men prisen er vel noe høy dersom det ikke er gjort noe spesiellt inni motoren, og kilometerstand er uviss.

Rallye G60 Soon to be 16vT

Rallye --> .:R32. Prosjekt.

Golf 2 VR6. Prosjekt.

 

Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid.

 

Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:drive2 Golf Turbo Intercooler (GTi) :drive2

Synes også den annonsen var litt vel lik din beskrivelse. Tilfeldig kanskje. Men prisen er vel noe høy dersom det ikke er gjort noe spesiellt inni motoren, og kilometerstand er uviss.

 

Er jo akkurat der jeg har kommet over den da. Men uansett så er planene lagt på is.

Tråden om bilen min: Golf GTI G60

 

VW AUDI CLUB NORWEGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår