haakka Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 http://www.speedydelivery.co.uk/easy-fuel-saver/volvo-360.shtm kom over denne pånettet,og jeg lurer på om noen har testet den,og vet om den funker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Vil tro en lettere (og tryggere måte) er å trø mindre på gassen. Ellers så har vi folk som trodde at en kunne tjene masse penger på pyramidespill. Er nok meget få ting som er "2 min innstalasjon" og vips bedre bil ... Om du vurderer noe slikt så vil jeg tro (min personlige mening) at du vil bli lurt. Det var en heller vag beskrivelse av virkemåte og dokumentasjon på den siden iallefall (og det er lett å sette opp en egen side med en eller annet vinduderdings som utretter mirakler ...) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 om noen her inne i det heletatt har vært dumme nok til å prøve så har dem vel nå skjønt at det ikke funker å vil da neppe si det her bare for å få ennå mer pepper ;) Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 moro å teste for å teste da :p notin Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg