Gå til innhold

Er McIntosh no tess pr dags dato?

Ranger emnet

190e

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurte på hvordn McInthosh er forhold til idag idag...?

Ser at de har denne modellen på deres webside, er dette en helt ny model av dem, MCC406M ?

Husker den fete 6 kanalen Mcintosh 4000 (4x100watt + 2x300watt)... Men har aldri fått hørt denne amps noen gang. Noen som har fått gleden av det og kan si noe om den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Lurte på hvordn McInthosh er forhold til idag idag...?

Ser at de har denne modellen på deres webside, er dette en helt ny model av dem, MCC406M ?

Husker den fete 6 kanalen Mcintosh 4000 (4x100watt + 2x300watt)... Men har aldri fått hørt denne amps noen gang. Noen som har fått gleden av det og kan si noe om den?

den 6kanalern er den svart og har blåe slike level metere? og genialt stor fysisk?

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en prislapp som er like stor; ca. 32.000 penger om jeg har rett.

mc4000m.jpg

Stemmer... den der er det... hørte en slik en i sommer faktisk :)

1970.jpgMjøstreffet%202005%20065.jpg

Den dro denne søte Focal 18"ern og polyglass mid, frontsettet veldig bra iallefall.. bakdelen er vel det at forsterkern var akkurat passe "liten" til å monteres i fronten på kassa... dvs baksete måtte bort hehe... forsterkern dekker seriøs hele bakdelen av basskassa som dere ser der!

Selvfølgelig fikk jeg ikke tatt en dritt med bilder av forsterkern :(

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en prislapp som er like stor; ca. 32.000 penger om jeg har rett.

mc4000m.jpg

Vil bare nevne at en slik ble stjålet for noen dager siden...

Så om noen har tips, skal jeg nok finne ut hvem eieren var igjen.

Ellers kan det ikke sies noe annet om McIntosh enn at det er rått!

Mvh

Stian

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det stemmer. Den den 6 kanal`n som er svart og har blåe level metere og genialt stor fysisk.. :)

Det eneste jeg ikke helt "liker" på McIntosh`n er de terminalene på den, virker så simplet i forhold til Soundstream.. Der er jo neste å plugge inne "høyspenten" der inn..

Fått tak i pris liste for produkter 2005 nå.. En mindre 6 ch model (4x50watt + 2x100watt) koster 24 990,- Heter MCC 406M.

Føler med deg, BeemerZ1. Det er dritt kjiipt å bli frastjålet noe slik. Skal si fra om jeg høre/kommer over en slik salg på en slik..

Hater når folk ikke kan la andre for ha sine gleder for seg selv..

Skulle ønske det var lov å skyte eller kappe av hånda dem til disse tullinger som driver med slik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det stemmer. Den den 6 kanal`n som er svart og har blåe level metere og genialt stor fysisk.. :)

Det eneste jeg ikke helt "liker" på McIntosh`n er de terminalene på den, virker så simplet i forhold til Soundstream.. Der er jo neste å plugge inne "høyspenten" der inn..

Fått tak i pris liste for produkter 2005 nå.. En mindre 6 ch model (4x50watt + 2x100watt) koster 24 990,- Heter MCC 406M.

Føler med deg, BeemerZ1. Det er dritt kjiipt å bli frastjålet noe slik. Skal si fra om jeg høre/kommer over en slik salg på en slik..

Hater når folk ikke kan la andre for ha sine gleder for seg selv..

Skulle ønske det var lov å skyte eller kappe av hånda dem til disse tullinger som driver med slik...

Det er heldigvis(?) ikke meg den er blitt stjålet fra...

Tenkte bare jeg skulle gjøre folk obs på at det kan dukke opp noe sånt.

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel den det er snakk om....husk folken at alarm i bilen er det aller første man installerer før resten av stereanlegget... og den møkka standar mikrofonen som føler med de fleste FG alarmer er bare dritt, bruk heller ion detektorer som registrere bevegelser i kupen selv om vinduene eller taklukka er oppe.

fra avisa

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider