Gå til innhold

Purken på Fåvang dreit seg ut i dag!

Ranger emnet

toyofan

Anbefalte innlegg

hihi..som alle vet er det skole osv igjen i disse tider og da VELDIG utbredt med fartskontroller på vegene med forholdsvis lav fartsgrense, såh nå skal dere høre: pappan min kjørte min yngre bror på skolen i dag, ante fred og ingen fare og kom inn mot Fåvang sentrum og ser dusten med stor D stå med laserern pekende ubønnhørlig mot hans sorte Volvo 855 som kom i 57km/t i 40 sone..MENTE DE! i panikk av synet av purken, hugger han på bremsene og blir selvfølgelig vinket inn...faktisk utrolig at han ikke kom i 80 eller noe der, er ganske vanlig..de har dessuten ikke kontroll der mer enn èn gang i året eller noe..SKUMMELT!

jaja..pappa veiver opp ruta forbannet på seg selv og den mørkledde som tror han kan være svær i kjeften fordi han har blanke knapper kommer bort..ja-a! ble 57km/t i 40 sona det gitt! pappa får en tanke i underbrevisstheten om at noe er galt.. :fire: 4200kr og 2 prikker ble straffen..enda mer forbannet på seg selv kjørte han bruttern på skolen og reiste hjem..etter en stund, ringte samme betjent som stoppa pappa og virket mistenkelig ydmyk..: "ja, du vet..ehh..den bota du fikk før idag kan du bare rive i stykker!" det viste seg at det er 50 sone nordgående retning, og 40 sone i sørgående retning gjennom Fåvang sentrum og det visste ikke purken!!! :hammer HAHAHAAAAA(pappa kom forresten i nordgående retning som dere sikkert skjønte)hihihi...jævelig bra p.s den purken er den samme som busta meg i å kjøre moped uten lappen for noen år tilbake, så det ble enda litt bedre av det..hehe

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hihi..som alle vet er det skole osv igjen i disse tider og da VELDIG utbredt med fartskontroller på vegene med forholdsvis lav fartsgrense, såh nå skal dere høre: pappan min kjørte min yngre bror på skolen i dag, ante fred og ingen fare og kom inn mot Fåvang sentrum og ser dusten med stor D stå med laserern pekende ubønnhørlig mot hans sorte Volvo 855 som kom i 57km/t i 40 sone..MENTE DE! i panikk av synet av purken, hugger han på bremsene og blir selvfølgelig vinket inn...faktisk utrolig at han ikke kom i 80 eller noe der, er ganske vanlig..de har dessuten ikke kontroll der mer enn èn gang i året eller noe..SKUMMELT!

jaja..pappa veiver opp ruta forbannet på seg selv og den mørkledde som tror han kan være svær i kjeften fordi han har blanke knapper kommer bort..ja-a! ble 57km/t i 40 sona det gitt! pappa får en tanke i underbrevisstheten om at noe er galt.. :fire: 4200kr og 2 prikker ble straffen..enda mer forbannet på seg selv kjørte han bruttern på skolen og reiste hjem..etter en stund, ringte samme betjent som stoppa pappa og virket mistenkelig ydmyk..: "ja, du vet..ehh..den bota du fikk før idag kan du bare rive i stykker!" det viste seg at det er 50 sone nordgående retning, og 40 sone i sørgående retning gjennom Fåvang sentrum og det visste ikke purken!!! :hammer HAHAHAAAAA(pappa kom forresten i nordgående retning som dere sikkert skjønte)hihihi...jævelig bra p.s den purken er den samme som busta meg i å kjøre moped uten lappen for noen år tilbake, så det ble enda litt bedre av det..hehe

egentlig jævlig dustete satt opp de fartsgrensene, men fint for fattern i dag da...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha... for ikke så lenge sia var det en purk i drammen som la en fyr i jern fordi han tok dop.. viste seg og være hodepine tabletter når dem sjekka hva det var :roll:

han fikk kontor jobb i 1 måned:P

'87 240 B230ET Godbil'n

'86 240 B230A Vinterbil/Automat-Pelle

'62 Felt B18 Camoblå/Dødsfella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. har sett disse skiltene da jeg var der sist.. bra gjort det.. har heller aldri sett en som kjører i 40 inn der nei.. bor jo en snut over 8 kanten der.. opp ved de gamle gule hyttene som snart er helt vekke. kjører forbi der når jeg skal besøke slekta.. han ser like rart på meg når jeg vrenger rundt en dumt som er utafor huset hans :)

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

purken suger samme åsse en vrenger å vrir på det! jeg har alt for mye erfaring med snuten, så dette har jeg selv erfart, dog jeg kjenner 2stk snut som er noen av de råeste folka jeg noen gang har møtt! men det skal jo sies at begge er godt voksne(han ene nermer seg 40 mens han andre nermer seg pensjon) så kan dere jo jette hvilken av de to som er mest folkelige av seg også da?? om politiet heller hadde hatt 1eller 2av 10 av alle de udugelige døgnikkene, og de resterende hadde oppført seg, så hadde landet blitt et bedre sted! for om snuten da sa at sånn er det, og sånn blir det, så hadde folk respektert det, og tenkt at; Oi, han mener det hvist!

greit nok at er alltid de som skal tøye grensene og aldri er fornøyde samme hvor godt de har det, men jeg kan ikke annet en å tenke for meg selv, og jeg vet ihvertfall at om noen er "på lag", men en gan innimellom setter fotet ned, så vet jeg at det er ikke sånn for morro(eller i dette tilfellet få stjerne i boka) da mener de det, og det ligger noe bak det!

ta f.eks. dette eksempelet; snuten viste jo ikke engang fartsgrensene på veien de sto på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. har sett disse skiltene da jeg var der sist.. bra gjort det.. har heller aldri sett en som kjører i 40 inn der nei.. bor jo en snut over 8 kanten der.. opp ved de gamle gule hyttene som snart er helt vekke. kjører forbi der når jeg skal besøke slekta.. han ser like rart på meg når jeg vrenger rundt en dumt som er utafor huset hans :)

jasså? hmh..lillehammer purk han, han er ikke noe å bekymre seg for når det gjelder moped ivertfall! cheers han som "tok" fattern er fra ringebu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha... for en gjeng med hårsåre drittunger dere er....

har dere gjort noe "galt" og blir tatt for det, vær voksne nok og ta konsekvensene av det og ikke: " å han drittpurken der og han purken der" osv...

er dere så motstandere av politi, så se til helvete å oppfør dere og ikke gjør sånn at dere kommer i kontakt med dem.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa kom kjørende over eidet som det heter her på øya, ned mot hareid, hadde vel en del over 80 tror jeg, så kom det plutselig en bil i passelig stor fart bak og so kom det på noen blålys..

Han svinga inn og purken parkerte litt opp på sida.. MED FULLE LANG LYS med tusen metere og hele pakka.. Springer ut av bilen og spør etter navn og adresse, og sier han er på utrykning og har ikke tid til å gjøre mer.

Tingen var at han stoppa med MYE lys.. Og blendet fergekøa som kom oppover :hammer

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er noenlunde enig med nastyboy der! faen så irriterende å høre hiphop folk som bestandig skal trøbble med politiet og tøffe seg for de andre.. :fire:

tro hvis politiet ikke hadde vært her....faen meg svømt i e-tabletter i gatene :p hehe... og skal abre si, noen er vrien å ha med å gjøre, andre er i bunn og grunn ganske ok! Har aldri hatt problemer med politiet..... da jeg var russ traff jeg kun hyggelige politmenn, men POLITIDAMER derrimot...skulle gi han som kjørte russebilen bot fordi en spratt ut av vindue da purken kjørte forbi... *litt of topic-*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke liker med purken er at de faen ikke gidder å løfte på rævva når de ikke tjener noe på det. Sitter bare med pikken i ene handa å lasern i andre. :fire:

Helt riktig! -Har opplevd det samme her!

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det virker som politidamer tror de må tøffe seg for å bli respektert i jobben. Det fører til at ingen respekterer de, men derimot bare snakker dritt om dem. Noe de fortjener fordi de f**n ikke kan folkeskikk!>:(

-Dette stemmer også. Er ei poltikjærring her i byen som roper og skriker og når hu stopper en eller ennen så spør hu ALLTID en masse dumme spørsmål. Siste gang vi blei stoppe spurte hu hva oljetrykksmåleren og turtelleren min var til... IDIOT

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider