Mazda626 Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Politijuss, de har et lovverk å forholde seg til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Politijuss, de har et lovverk å forholde seg til! Da er i så fall lovverket utformet for å gi kriminelle mest mulig spillerom, og politiet minst mulig arbeid. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wkz[L] Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Offtopic: skulle vært en regel på forumet at alle skulle skrivd bokmål :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Offtopic: skulle vært en regel på forumet at alle skulle skrivd bokmål :D :bump dummeste j har hørt...! ;) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda626 Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Offtopic: skulle vært en regel på forumet at alle skulle skrivd bokmål :D Veldig off topic: Hvor finner man verbet skrivd i norsk bokmåls-rettskriving? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda626 Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Da er i så fall lovverket utformet for å gi kriminelle mest mulig spillerom, og politiet minst mulig arbeid. Det er nå en gang slik at selv kriminelle er lovbeskyttet. Så går det an å diskutere om det skal være slik, men da må vi på en høyere plan, en den lokale lensmannen...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 haha... for en gjeng med hårsåre drittunger dere er.... har dere gjort noe "galt" og blir tatt for det, vær voksne nok og ta konsekvensene av det og ikke: " å han drittpurken der og han purken der" osv... er dere så motstandere av politi, så se til helvete å oppfør dere og ikke gjør sånn at dere kommer i kontakt med dem..... ¨ vent å se,tydelig at du ikke har erfaringer med rette purkene..håper at du ikke får det heller, for det er mindre trivelig! (ja tro meg) eller forresten, med de holdningene der hadde du kansje hatt godt av det alikevel..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Til dere som skal beskytte purken, har dere fått hjelp av dem når dere har trengt det? Hilsen en som aldri har fått det :fire: -Støtter deg 100% der! Jeg har heller aldri fått noe annet enn kjeftesmelling og sure ansiktsuttrykk, selvom jeg oppfører meg som en gammal mann og legger kødde/humoren til side. Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Da er i så fall lovverket utformet for å gi kriminelle mest mulig spillerom, og politiet minst mulig arbeid. når søstera mi dreiv å øvelseskjørte kjøpte vi en gammel maza 626 hu kunne bulke opp(måtte spare 945'en for sånnt;)) uansett, den blei stjælt, med skiboks på, 4par fjellski og telemarkskia til søstera mi og meg, alt i alt ca 20k oppå taket. bilen var vel verdt ca 10. vi merka ikke at snuten gjor en eneste ting, så det endte opp med at jeg og fatter'n trålte byen og alle bensinstasjonene i området med balltre, så la vi igjen en lapp på alle bensinstasjonener om at vi savnet en bil så om de hadde sett eller så bilen, om de kunne ringe enten til pappen eller snuten. så gikk det en stund så fikk vi telefon fra snuten om at bilen nå sto på falken for han som hadde lånt den hade drylt rett i hjula på en tanker på en shellstasjon. så resite vi inn for å se om alt i skiboksen var der enda, å joda det var det, så fikk vi ta med bilen hjem, og når vi åpna bagasjerommet lå en SPLITTER NY(strengene var forsegla) Fender jazzbass bassgitar, denne fikk vi taksert til 15-20 tusen, og vi vurderte om det skulle brukes til å fikse opp skadene på bilen, men nei snill og godtroende som fattern er, ringte han snuten, og 2stk. politi kom å henta bassen, å kjørte igjen. etter ei uke, ringte de å spurte om det var så at vi hadde funnet en bass i bilen; eeh ja dere var jo å henta den samme dag for faan! hmm..ja okei, dette må vi se nermer på, svarte løken i andre enden da. men eter enda noen uker kom det brev i posten om at saken var henlagt, forde han hadde stjælt så mange biler nå, at de hadde så mye på seg nå, at han kunne ikke ta's for mer nå, for de måtte jo tross alt tenke på at han var folk han også! *altså om du stjeler biler, så øker straffen til et vist punkt, så synker den bare til flere du tar! "ola dunk i stit ess;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 jeg får legge inn en liten ting her til før jeg gir meg, er lett å se hvem som har dårligge erfaringer med snuten å hvem som har gode. selv har jeg ÈN god, og det var en kvinnelig snut på skalldyren i mandal i år, ellers er det kun negativt. håper at dere som enda syns godt om snuten skal slippe å få samme helvette som jeg har hatt opp gjennom tidene med de, men vær så snill å legg av å snakk drit om oss som deler dårligge erfaringer da!? DU(ja nastyboy) bestemmer jo ikke hva vi skal synes om snuten, og du veit heller ikke hvilke erfaringer "vi" har med de! derfor blir det jævlig feil av deg å sitte å fortelle oss hvor barnslig det er å sitte å syte å at vi ikke tar ansvar! du har jo ikke begrep om hva du snakker om! bare vær glad du har et så godt "forrhold" med snuten som du har, å legg av å snakk drit om andre's Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 jeg får legge inn en liten ting her til før jeg gir meg, er lett å se hvem som har dårligge erfaringer med snuten å hvem som har gode. selv har jeg ÈN god, og det var en kvinnelig snut på skalldyren i mandal i år, ellers er det kun negativt. håper at dere som enda syns godt om snuten skal slippe å få samme helvette som jeg har hatt opp gjennom tidene med de, men vær så snill å legg av å snakk drit om oss som deler dårligge erfaringer da!? DU(ja nastyboy) bestemmer jo ikke hva vi skal synes om snuten, og du veit heller ikke hvilke erfaringer "vi" har med de! derfor blir det jævlig feil av deg å sitte å fortelle oss hvor barnslig det er å sitte å syte å at vi ikke tar ansvar! du har jo ikke begrep om hva du snakker om! bare vær glad du har et så godt "forrhold" med snuten som du har, å legg av å snakk drit om andre's Nå har det seg slik at jeg har hatt en del med politiet å gjøre.. så jeg vet hva jeg snakker om.. jeg har også stått å sett på kammerater av meg få tyn, fordi at de ikke klarer å oppføre seg å være greie å svare på det de blir spurt om.. ta et eksempel hvor jeg og en kompis ble stoppa på moped, begge kjørte trimma, uten baklys, og kjøte for fort.. vi ble stoppa, han stoppa med en gang, jeg kjørte til nermeste busslomme, så kom det ingen bil, så jeg starta å kjøre videre.. den tok meg igjen 800 meter borte og ba meg om å kjøre tilbake, for de skulle stoppe oss begge og da kunne ikke jeg stikke, så jeg kjørte tilbake... vi snakka med politiet og de ba oss ruse mopedene, det gjorde vi. så spurte de om noe annet, jeg svarte, kompisen min var frekk, han fikk visning på mopeden sin og jeg slapp... overholder du reglene som er satt, og politiet jobber utifra, så blir du ikke stoppa og du får verken straff eller bot for noen verdens ting, du slipper også å snakke med dem i det hele tatt... Så dere legger opp til det selv.. har dere sett den serien som gikk på tvnorge? den som heter Politiet? hva syns dere om de som ble filmet der ? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Nå har det seg slik at jeg har hatt en del med politiet å gjøre.. så jeg vet hva jeg snakker om.. jeg har også stått å sett på kammerater av meg få tyn, fordi at de ikke klarer å oppføre seg å være greie å svare på det de blir spurt om.. ta et eksempel hvor jeg og en kompis ble stoppa på moped, begge kjørte trimma, uten baklys, og kjøte for fort.. vi ble stoppa, han stoppa med en gang, jeg kjørte til nermeste busslomme, så kom det ingen bil, så jeg starta å kjøre videre.. den tok meg igjen 800 meter borte og ba meg om å kjøre tilbake, for de skulle stoppe oss begge og da kunne ikke jeg stikke, så jeg kjørte tilbake... vi snakka med politiet og de ba oss ruse mopedene, det gjorde vi. så spurte de om noe annet, jeg svarte, kompisen min var frekk, han fikk visning på mopeden sin og jeg slapp... overholder du reglene som er satt, og politiet jobber utifra, så blir du ikke stoppa og du får verken straff eller bot for noen verdens ting, du slipper også å snakke med dem i det hele tatt... Så dere legger opp til det selv.. har dere sett den serien som gikk på tvnorge? den som heter Politiet? hva syns dere om de som ble filmet der ? Hadde en lignende episode jeg også, hehe.. Sto å snakka me en kompis på ei busslomme da det kom en bil kjørende å bråbremsa.. rygga fort tilbake og inn på lomma, jeg trodde det var noen han kjente fordi han vinka.. men da dem kom nermere var det politi i sivil bil i uniform.. han kasta seg på mopeden og bjynte å springe for å starte, ene politimannen sprang etter og dro han i nakken og stoppa han. Jeg bare satt der (hadde vært på EU tidligere på dagen:D) Så kom han andre forbi og sa til meg: Det der må ikke du prøve på. Jeg sa neeida.. dem snakka lenge med han inn i bilen rusa å sto på fikk utsettelse å alt.. min bare kika dem litt på og så var alt greit :D Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wkz[L] Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 hmm men nå er det vel nok offtopic..... de fleste har sakt sin mening! og håper virkelig at denne posten stenges snart! det nytter ikke og har en sånn diskusjon fordi noen mener ditt og andre mener datt så er det jo nesten ingen som har felles meninger til slutt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Host host.. Folkens, det heter BILforumet.net og det er sikkert en grunn til det :deng ;) :pray yodude Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Nå har det seg slik at jeg har hatt en del med politiet å gjøre.. så jeg vet hva jeg snakker om.. jeg har også stått å sett på kammerater av meg få tyn, fordi at de ikke klarer å oppføre seg å være greie å svare på det de blir spurt om.. ta et eksempel hvor jeg og en kompis ble stoppa på moped, begge kjørte trimma, uten baklys, og kjøte for fort.. vi ble stoppa, han stoppa med en gang, jeg kjørte til nermeste busslomme, så kom det ingen bil, så jeg starta å kjøre videre.. den tok meg igjen 800 meter borte og ba meg om å kjøre tilbake, for de skulle stoppe oss begge og da kunne ikke jeg stikke, så jeg kjørte tilbake... vi snakka med politiet og de ba oss ruse mopedene, det gjorde vi. så spurte de om noe annet, jeg svarte, kompisen min var frekk, han fikk visning på mopeden sin og jeg slapp... overholder du reglene som er satt, og politiet jobber utifra, så blir du ikke stoppa og du får verken straff eller bot for noen verdens ting, du slipper også å snakke med dem i det hele tatt... Så dere legger opp til det selv.. har dere sett den serien som gikk på tvnorge? den som heter Politiet? hva syns dere om de som ble filmet der ? hadde stavanger/sandes snuten vært sån som de var på "politiet" hadde ikke jeg hatt en eneste ting å klage på! men tror du kansje de tok seg selv litt i nakken, når de viste de ble filmet!? og tror du kansje de krevde at om de måtte sensurere der de ikke var fullt så finslige?? det med å være "rauhuål" med snuten er like voksent som å gå ut for å slåss, men når de begynner å være "smarte" mot deg, ser jeg ingen grunn til å(etter en stund riktignok) lavær å være "smart" tilbake! men alikevel, stå på;) gled deg til den dagen du treffer på rette snuten, enten det er på veien eller samme hvor det skulle være Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg