Gå til innhold

Purken på Fåvang dreit seg ut i dag!

Ranger emnet

toyofan

Anbefalte innlegg

hadde stavanger/sandes snuten vært sån som de var på "politiet" hadde ikke jeg hatt en eneste ting å klage på! men tror du kansje de tok seg selv litt i nakken, når de viste de ble filmet!? og tror du kansje de krevde at om de måtte sensurere der de ikke var fullt så finslige??

det med å være "rauhuål" med

snuten er like voksent som å gå ut for å slåss, men når de begynner å være "smarte" mot deg, ser jeg ingen grunn til å(etter en stund riktignok) lavær å være "smart" tilbake! men alikevel, stå på;) gled deg til den dagen du treffer på rette snuten, enten det er på veien eller samme hvor det skulle være

Hvis de tar seg i nakken når de ble filmet, så tar de seg tydeligvis i nakken når de stopper meg også, for det er DE jeg har med å gjøre... har blitt stoppa av flere av dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har blitt tatt inn i avhør på grunnlag av at jeg hadde vært en plass 4 timer før ett innbrudd.

Det er da en av de uniformerte som har noe imot meg. Har aldri gjort ham noe, eneste jeg har gjort mot ham som privat person var å si at om han har med seg bikkja si ut på tur så skal ikke han ta den med opp på plena mi for å drite.

Det skjedde første gang jeg møtte på ham, og da var han i sivil.. visste ikke engang at han var politi.

Alle andre som er på det politi kontoret er greie, og jeg har aldri hatt problem med dem. Jeg er hyggelig mot dem når de stopper meg, og betaler de bøtene jeg får med glede. For det er som oftest min egen feil at jeg får dem.

Men som mange har sagt: Enkelt kan være noen drittsekker og gå på uten noen grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de tar seg i nakken når de ble filmet, så tar de seg tydeligvis i nakken når de stopper meg også, for det er DE jeg har med å gjøre... har blitt stoppa av flere av dem..

da må jeg si jeg misunner deg og dine som omgåes slike politier! for de jeg har vært/er borti, hadde ikke nådd de der til knærne en gang! men vær så snill da å forstå at ikka alle er som de! å at andre har dårlige erfaringer med de, du veit jo for faen ikke åssen alle andre har hatt det/har det med snuten!? bare drit i liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da må jeg si jeg misunner deg og dine som omgåes slike politier! for de jeg har vært/er borti, hadde ikke nådd de der til knærne en gang! men vær så snill da å forstå at ikka alle er som de! å at andre har dårlige erfaringer med de, du veit jo for faen ikke åssen alle andre har hatt det/har det med snuten!? bare drit i liksom..

har seg slik at dere omtaler dem som purker/politiet osv... da tar dere ALLE under en kam... og å henge ut EN person med navn er også unødvendig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har det på åkrestrømmen faktisk...! tro det eller ei... notin

50 km/t ene veien og 60 km/t andre veien... heeelt latterlig...!

Slår ikke denne: 40 skilt på høyre sida og 30 på ventresida av veien!

for SAMME kjøreretning! :hvaskjera

-91 Volvo 740GL B230F - godkjent med B234F

-91 Volvo 940GLT B234F - delebil, solgt

-74 Volvo 144DL B20A - bruksbil

-91 Volvo 740GL B230F - bruksbil, solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider