opel freak Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Hvor får jeg tak i en høyre forskjerm? Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 kommer ann på om du skal kjøpe repro eller brukt del. de har slike deler på de fleste AMCAR delforhandlere. eks: US Auto Parts Classic Auto Parts Aarnes amerikanske biler Phoenix US cars skal du ha brukte deler er det beste å enten legge ut noen følere innenfor miljøet, eller sjekke med firebird/camaro skroten i Sverige. jeg vil anbefale deg å besøke http://www.tacs.nu (Trans Am Club of Sweden) og spørre gutta på forumet. de pleier å ha peil på hvor man får tak i slike deler lykke til! :D Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blackbird Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Er det Firebird eller Trans Am skjerm du ser etter da? Hvor i M/R? Camaro og Firebird skroten i Gøteborg? Siter -71 Vista Cruiser -79 Trans Am Blackbird -96 Suburban 5,7 Vortech X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
POSi411 Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Camaro og Firebird skroten i Gøteborg? Adresse/Tlf. til Camaro/Firebird Skroten: http://home.swipnet.se/~w-17708/ Så kan du prøve Granlund: http://www.granlundsgarage.no/ Siter -- POSi411 '72 Camaro '98 Grand Voyager 3.3 SE LUX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blackbird Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Trans Am har en lufting over/bak hjulbuen. Firebird har ikkje hull i skjermen i det heile. Firebird: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1979-Pontiac-Firebird-Formula-400-Restored-not-Trans-AM_W0QQitemZ4570512700QQcategoryZ6420QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Trans Am: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1979-Trans-Am-Y84-Special-Ed-WS6-Bandit-Car-49700-miles_W0QQitemZ4571496314QQcategoryZ6427QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Siter -71 Vista Cruiser -79 Trans Am Blackbird -96 Suburban 5,7 Vortech X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Pontiac Firebird Esprit av 1971 modell har også luftehull påskjermen men litt lenger ned enn Trans Am og anderledes utseende. Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blackbird Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Riktig. Men dette gjaldt en -79. Siter -71 Vista Cruiser -79 Trans Am Blackbird -96 Suburban 5,7 Vortech X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Tror det er en firebird skjerm, det er verfall luftehull bak skjermen på den. Hvis han her kun går etter luftehullet og ikke vet årgangen så kan kompisen hans faktisk ha en Esprit skjerm også. Var det jeg mente :) Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 opelfreak: har du noen bilder av firebirden/transamen (?) til kompisen din? Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Jeg strevde med å finne en slik skjerm i fjor.Camaroskroten hadde ingen brukendes den gangen.Jeg fikk en rustfri men småbulkete fra Phonix.Ble ganske dyr. http://www.npdlink.com Prisene her er ikke gale for nye skjermer.Verdt å sjekke ut. Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet August 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 opelfreak: har du noen bilder av firebirden/transamen (?) til kompisen din? Har ikke bilder nei, trodde ikke at det var lagd så mange typer skjermer. Det er som sagt en trans am 79mod fremskjerm med luftehull bak skjermbuen som må skaffes Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Jeg og en kamerat har skaffet endel bra deler til hans 1970 Catalina Cab fra en hugger i USA. Etter flere kjøp vet vi ihvertfall at huggeren er til å stole på. Han har også sendt digitalbilder av delene hvis vi har vært i tvil om hvilke deler vi trengte. En skjerm helt fra USA blir kanskje litt dyr på grunn av stort volum i forhold til vekt, men hvis den er dyr å kjøpe fra norske eller svenske huggere, kan det kanskje komme på ett ut likevel? Kan formidle mailadresse hvis du vil. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blackbird Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Vil igjen fraråde noen å handle med Phoenix. De sender defekte deler og nekter å ta de i retur. Synest de har lurt nok folk. :watchout puke Hvis du har god tid så sett en annonse i Amcar eller let i tidligere utgaver. Siter -71 Vista Cruiser -79 Trans Am Blackbird -96 Suburban 5,7 Vortech X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Kameraten min med Catalinaen ble grundig lurt av en amcar skrot i nærheten av Karlstad tror jeg det var. De fikk 3000kr i håndpenger og leverte aldri. Når han ringte var alltid "sjefen" ute og reiste. Det gikk så langt at han dro dit fra sørladet for å få enten delen eller pengene tilbake, men også da var "sjefen ute og rreiste". Hva i all verden gjør sjefen for en bilskrot på "forretningsreise"??? Jævla nissebutikk hele sjappa. Etter diverse historier om lureri ved kjøp av brukte deler i Norge og Sverige, har jeg funnet ut at sjansen for å bli lurt er ikke større om man kjøper fra en hugger i USA. Fordelen er jo det enorme utvalget der borte. Nå har jeg to huggere jeg har handlet med og som har innfridd sålagt. Det handler om å bruke sunn fornuft, gjøre litt reseach på forhånd. Ringe de. Snakke litt. Høre hvilke typer de er. Få de til å sende bilde av delen du er interessert i osv. Når det gjelder den skjermen, vil du jo få den over for en 1000 lapp med Jet Carriers båtfrakt hvis den ikke går utover kantene på en europalle. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet August 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Er det noen USA forhandlere dere spesielt anbefaller forran andre da? Ikke så kult å få en pakke fra USA med isopor å stålbiter inni...... Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg