Mogwai Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 noen som har noe erfaring med forsterkede motorfester på 740 turbo? evt. hvem som selger sånt? Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirot Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Veit noen bruker motorputer fra Volvo for diselmotor. Er stivere puter på disse. Ellers er det vel levert originalt fra Volvo for turbomaskinene?! Men skal du ha det helt stivt er det noen som bruker ishockey pukker og tilpasser istedet for originalputa. Men tenker det skal riste bra :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 er jo de som dreier til nye fester i alu.! men da står jo motor/gir bom fast(så å si) men da rister det såpass godt at resten av bilen bør også være rimelig fast oppsatt for å si det sånn;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vector Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 er jo de som dreier til nye fester i alu.! men da står jo motor/gir bom fast(så å si) men da rister det såpass godt at resten av bilen bør også være rimelig fast oppsatt for å si det sånn;) rister er er en ting. men vis du kommer utfor en front mot front va skjer da når det er meningen motor og gir skal dyttes ned i bakken?? Siter Volvo 850 1996 R-optik Ex-Volvo 740 Gl 1986 Bakhjulstrekk er som å sette hesten bak vognen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirot Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 rister er er en ting. men vis du kommer utfor en front mot front va skjer da når det er meningen motor og gir skal dyttes ned i bakken?? Er jo totalt uinteresant i denne sammenheng. Skal jo seff ikke krasje Volvoen veit du! yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 rister er er en ting. men vis du kommer utfor en front mot front va skjer da når det er meningen motor og gir skal dyttes ned i bakken?? hmm ser ike hva som blir så veldig anderledes, jeg tviler på at den orginale gummiputa holder så mye mindre enn kaross-bolt-Alu.kloss-(bolt)-motor.. og som sagt, er jo ikke vits å ta smålige hensyn;) skal jo ikke krasje alikevel:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vector Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 vet ikke men det var bare en tanke som slo meg Siter Volvo 850 1996 R-optik Ex-Volvo 740 Gl 1986 Bakhjulstrekk er som å sette hesten bak vognen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 joda ser jo "problemet" jeg også.. men det er vel dieselputer folk bruker..? har alldrig hørt at noen med N/A motor blir annbefalt "turbo-puter".. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 tror jeg går for diesel puter... kraftig risting når jeg gir på i lave gir.... kan virke som at det på eksossiden er gåent.... oljelekkasje og varme over lenger tid hjelper godt på ;P alt slamrer som f. :P Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.