Gå til innhold

Turbotrykkmåler 940 - bilder

Ranger emnet

Turboperformance

Anbefalte innlegg

• 4 weeks later...
Turboperformance:

j lagde meg min egen holder til turbotrykksmåleren der det ene luft-uttaket på sjåfør siden er, det som sitter helt til venstre på dashbordet...

kan godt knipse noen bilde av det, å legge de ut i kveld...

Vil ikke ødelegge noe luftventiler nei!

Rommet under spilleren er akkurat for lite til 52 mm måler, så det blir nok holder på A-stolpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke ødelegge noe luftventiler nei!

Rommet under spilleren er akkurat for lite til 52 mm måler, så det blir nok holder på A-stolpen.

for å si det sånn, så er det ingen lufte ventiler som er ødelagt på noen måte... har kun pellet ut den orginale "luftgitter" som sitter der, og tilpasset et deksel i en karroseriplate, også har j "blindet" litt inne i luftekanalen med en sponplate, slik at lufta som egentlig skal ut der, kommer på den lufte ventilen som sitter i dørtrekket opp mot ruta...

tar meg 2 minutter å sette tilbake til orginalt utseendet med orginal funksjon...

hadde ikke lagd det der selv, hvis j måtte ha ødelagt noe...

kan ihvertfall slenge opp et bildet, så får dere vurdere selv... j ble ihvertfall fornøyd med både funksjon å utseendet...

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å si det sånn, så er det ingen lufte ventiler som er ødelagt på noen måte... har kun pellet ut den orginale "luftgitter" som sitter der, og tilpasset et deksel i en karroseriplate, også har j "blindet" litt inne i luftekanalen med en sponplate, slik at lufta som egentlig skal ut der, kommer på den lufte ventilen som sitter i dørtrekket opp mot ruta...

tar meg 2 minutter å sette tilbake til orginalt utseendet med orginal funksjon...

hadde ikke lagd det der selv, hvis j måtte ha ødelagt noe...

kan ihvertfall slenge opp et bildet, så får dere vurdere selv... j ble ihvertfall fornøyd med både funksjon å utseendet...

Du kan jo godt slenge ut et bilde.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
En av de penere plasseringer jeg har sett!! drunk

Takk for det... Helt greit i forhold til de stedene man kanskje kunne ha hatt dem i 940`n... hadde den først på høyre siden, under tenningslåsen, men kneet kom bprti der av og til, var også vondt å sitte å stirre "ned i gulvet" for å se hva som skjer på vacum fronten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

R Style:

Jeg skjønte ikke helt hvor du hadde ledet luften ut isteden? Opp av høytalerdekselet oppå dashen? Er jo ikke no hull i sia av dashen...? Eller har jeg gått glipp av noe?

Hadde vært kjekt å vite, for det var en utrolig stilig plassering av målern det der! :)

på dørdekselet sitter det en luftesluse som skal blåse litt luft opp på ruta... så når "blenda" luftekanalen litt inni der j satt måleren, så vil jo mest sannsynlig den lufta som egentlig skal der måleren er, komme ut på ruta istedet, via den lufteslusen som sitter på dørdekselet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider