Gå til innhold

Pioneer DEH-P6700MP! Erfaringer!?

Ranger emnet

j0k3r

Anbefalte innlegg

Noen som kan si meg litt om den spillern..?

Hva er egentlig forskjellen på den og DEH-P5700MP ?

Også lurer jeg på om noen veit om "variabel belysning både i Disply og knappene" betyr at den skyfter farge automatisk, eller om man kan velge åssen farge som skal være på.. Om det er automatisk, går det ann å skru det av.. Må være sinnsykt irriterende i mørket, hvis den driver å skyfter farge hele tida..? :P

Takk på forhånd!

...

j0k3r

* 00' Mercedes-Benz 220 CDI

* 89' Volvo 240 sedan

[x] 86' Volvo 240 stv

[x] 84' Mercedes-Benz 190E

[x] 90' Opel Omega A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan endre fargen på alt av knapper inkl display, tror det er 10 farger.

Du kan også endre fargen på kun knappene, slik at du da har ei farge på knappene og ei farge på displayet.

Du kan sette spilleren på "rainbow" slik at den skifter farge automatisk

- 96 Audi A4

-------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg kjøpte den spilleren for 1 uke siden og jeg er GLIMRENDE formøyd med den! Du kan endre fargene i både knappene som er på sidene og i displayet. Det er også noe som kalles "rainbow mode" som ble nevnt tidligere i topicen, den fungerer slik at den endrer farge på hele displayet+knappene i ca 5-10 sek intervaller. Du kan også brokoble 2 kanaler bak på spilleren å koble på en sub på 100W. Jeg kjører et 6" Oksygen audio 2 Pro komp.sett på spilleren og det takkler den fint. Lyden er myk å behagelig. Jeg fikk også med en grei liten fjernkontroll. Jeg bestillte den fra bilradiospesialisten i Bergen.

Spilleren er til å anbefale! hellothere

Mvh Alex

__--Pioneer-Black Maxx-Magnat-Oxygen Audio-Crunch--__

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spiffy. litt offtopic. men hvordan finner jeg den SKJULTE menyen på 8600?

kjøpte den spillern her om dagen å mer instillinger der enn noe annet sted jeg har sett. hehe

tja, kan vel si at d tok sin tid før jeg fikk tuna anlegget slik jeg ville ha det! hehe, ganske overveldendes med shait på den der!

holder du inne func knappen i rundt 5(?) sekunder mens spilleren er av så popper d opp en meny med enda flere innstillinger(woho, akkurat de vi trengte =P)

kommer åsså opp noe når du holder inne EQ knappen i noen sec's mens spillern er av..

Nissan Sunny GTI 16v

NCCN.no(Nissan Car Club Norway)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som kommer opp når du holder EQ knappen inne da er menyen som starter den automatiske tids kompen. Så da er bare å plugge i miken å henge den i hue høyd. Pass på å komme deg ut av bilen.. Jeg satt inni bilen og pustet stille og rolig. Fikk da kjeft av spilleren angående noise.. hehe. :p

HAHAHA! lol men har d noe for seg dette? har aldri prøvd d så...kansje gjøre d når jeg får igjen spillern, d funker eller?

Nissan Sunny GTI 16v

NCCN.no(Nissan Car Club Norway)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 years later...