slayer Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Hei. Jeg kjøpte meg bil i Januar og forsikret den i Vesta, årspremien kom da på 9998,- pluss gebyr pågrunn av at jeg skal dele opp betalingene i 4. Men skjønte jo fort ar det var noe galt (han rotet det til slik i begynnelsen at jeg måtte betale to terminer samtidig), jeg har nå betalt over 10.000kr og enda så gjenstår det en termin å betale, dette blir jo da langt over de 10.478kronene jeg skal betale. (inkludert gebyrene) Har sendt mail, ringt og stått i siden begynnelsen av sommeren, får bare svar at dette ordner seg, hvis han jeg skal ha tak i ikke er der lover de å gi beskjed om at han skal ringe opp igjen, dette har aldri skjedd. Har nå sendt ett brev der jeg ber dem ordne opp i dette, jeg skal egentlig ha 30% (det står i avtalen) men står oppført med 20%. (Ringte til Vesta om dette og fikk til svar at de trengte bare en bekreftelse på dette fra han som hadde solgt meg forsikringen så skulle de ordne det. Dette har heller ikke skjedd) Nå har det gått en mnd siden jeg sendte brevet, men har ikke fått svar. Så nå lurer jeg på en ting, hvis dette skulle gå i orden, kan jeg da be om ett "plaster" på såret? Jeg har jo snart betalt 3000kr mere enn det som står i avtalen. Tenkte å si til dem at hvis de fortsatt vil ha meg som kunde forlanger jeg å få mere bonus, eller så bytter jeg selskap over nyttår. Noen som har vært borti slikt før og fått ett slags "plaster" på såret? Bare spør hvis dere lurer på noe, mulig jeg har skrevet litt uforstålig.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Jeg har fått "goder" men det er kun i form av tilbakebetaling av det jeg har betalt for mye av.. Mot sånne selskap så nytter bare en ting og det er å ringe å mase daglig. Hvis du ikke kommer noe sted så meld deg inn i Naf, der har du gratis juridisk hjelp, Advokaten der kan hjelpe deg med å skrive et brev o.l. - Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet August 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 OK. Det skulle bare mangle at man fikk igjen det man hadde betalt for mye. Takk for svar, skal ringe dem i slutten av uken å høre om det har skjedd noe. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg