momo Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 se denne linken..jeg blir forbanna bare av å se den, hva syns folket? http://www.jokaroo.com/funnyvideos/carbreakin.html Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Er fra Bumfights 3 det der .. faens folk synes jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr sier jeg bare!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Virker som duden har hatt i seg noe annet enn prince mild. Prater i ett sett! haha faen til idiot "Hellyeah hellyeah this is ME homie ITS ME wtf is this oh yeah baby" lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Mørkt.. Ikke bare tjener de på det de stjeler, men de får jo oppmerksonhet for det også.. http://images2.jokaroo.net/videos/carbreakin.wmv Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodgy Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 skal ikke egentlig bil-alarmer slå ut på slikt? synes det var litt merkelig... Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 der må det ha vært tynt med alarmer.. >Fy faens narkofaens folk ass.. hadde jeg sett noen her til lands som hadde gjort noe sånnt, så er det rett ut med balltreet fra bagasjen og knuse knær ass.... JÆVLA frekke narkomane drittfolk Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 reagerte også... såpass nye biler uten alarmsystem?? Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wkz[L] Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 haha stygge dritt...haha fucking bling bling shit mathafackah,bling bling...yes baby bling bling :D :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 hahaha så drit bra hehe :D synnes dette var drit morsomt jeg !!!så lenge ikke det er min bil så gir jeg lang f*** hehe ! aneglsmili Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Ser nesten ut som det er i las vegas pga det lys skiltet baki der. Eller i statene har kanskje alle WALL-MART slike svære lys skilt? Attention!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 hahaha så drit bra hehe :D synnes dette var drit morsomt jeg !!!så lenge ikke det er min bil så gir jeg lang f*** hehe ! aneglsmili HVA VISS DET VAR DIN BIL DA?!? :hammer bullshit Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 hahaha så drit bra hehe :D synnes dette var drit morsomt jeg !!!så lenge ikke det er min bil så gir jeg lang f*** hehe ! aneglsmili Dette er det latterligste innlegget jeg har lest på forumet, enn så lenge :deng Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Dette er det latterligste innlegget jeg har lest på forumet, enn så lenge :deng jaja ta det med ro dere :D hadde blit seff sur vis det var min , men er ikke :) kan ikke drive å tenke sånn da, ha hadde ingen ting vært morsomt! Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 seriøst... skulle fått tak i han.. å brukt hue hans til grill pynt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg