Gå til innhold

Lancer Evo Ix Stv - Den perfekte familiebil?

Ranger emnet

CalibR

Anbefalte innlegg

Ikke skyt meg om jeg tar helt feil, men har ikke volvo og mitsubishi hatt litt med hverandre å gjøre tidligere?

Jeg vet iallefall at en volvo v40 versjon ble levert med 1,8L mitsu. motor., og er bygd på samme plattform som (er det) lancer?

Kan jo være V70 designeren og Evo designeren har hatt ei fyllekule sammen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har vel lite med TME å gjøre, det er vel heller Ralliart som har vært inne i bildet her.

Ja, men så en rød Evo IX Ralliart bil de kallte en TME i JTunder eller noe.

Samme dekaler, felger osv.

Litt ulogisk kanskje men... De får lage en Gigi Galli Edition, tilpasset de som ønsker de var like syke bak rattet som Galli. Alt for stiv bak osv :D

(Ref: http://www.allmotorlink.com/galli_video/gigi_6.wmv )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke skyt meg om jeg tar helt feil, men har ikke volvo og mitsubishi hatt litt med hverandre å gjøre tidligere?

Jeg vet iallefall at en volvo v40 versjon ble levert med 1,8L mitsu. motor., og er bygd på samme plattform som (er det) lancer?

Kan jo være V70 designeren og Evo designeren har hatt ei fyllekule sammen??

første S40 og første Carisma var så og si samme bilen ...

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Den svarte (TME ?) er jo dritkul.

Ehh, nei. RalliArt utgaven... Ikke Tommi Makinen. Skippet navnet hans etter hans overgang til Subaru. Kun brukt på Evo VI TME, også kjent som 6.5.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt spenstig utseende, ligger`n bak deg,ser du en rå front,vet det er hester..Og ligger du bak den,ser den kjedelig ut,og du kan fort bli lurt ;)

Ride it like you Stole it

[-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil)

[x] -82 Sierra 2.0 Coupe

[-] -82 Matra Murena 2.2 S

[x] -88 Sierra 2.0 Sedan

[x] -76 Kadett C 1.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider