MSpeed Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 ja, var veldig å som folk hang seg opp i at hjulbuene er litt feil hellothere denne bilen er blitt satt på vent nå, pga bilkjøp. har da ikke noe tid til å drive på så mye i ps:( men skal få gjort ferdig denne bilen så fort som mulig! Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 vel, jeg hang meg nå ikke opp i den hjulbuen, jeg sa hva jeg mente om at den var langt frem, så kommer nedi og sier at jeg sa at den MÅ være lenger bak. må få lov til å si igjen på det uten at jeg "henger meg opp i" hjulbuen. bilen kan bli bra den, selv om hjulbuen er lenger frem, jeg sa bare min mening. det må da være lov Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 faen å folk skal irritere seg over små ting her på forumet...skjøner ikke helt vitsen jeg men.... små ting å små ting.. men vi kan vell legge denne disusjonen død nå eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nameless Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 jaggu vi legger den diskussjonen død Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg