MSpeed Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 hei. har vært endel spørsmål om forsikring her på forumet men har ikke sett noen om akkurat dette. har tenkt å kjøpe meg en Golf 2 GTI16V nå veldig snart, og har begynt å tenkte på forsikring. Siden jeg bor i Bærum blir det ekstra dyrt. men hva kan skje hvis jeg bytter om bosted til Oppdal hvor jeg har en hytte? hva kan skje da? og er det mulig å gjøre det? sjekka på if og forsikringen blir over 10 000kr billigere da Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Skal ikke banne på dette, men jeg tror forsikringsselskapene har mulighet til å sjekke ditt personnummer opp mot folkeregisteret og bruker denne adresse når de skal gi deg forsikring. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 tror ikke det er lov å ha en hytte som bosted, sånn på papiret! Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg