Volvo240R Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 ... Men dette har ikke noe med Volvo å gjøre, ikke bil eller. Noen som vet kilosprisen på jern som leveres til gjenvinning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 ... Men dette har ikke noe med Volvo å gjøre, ikke bil eller.Noen som vet kilosprisen på jern som leveres til gjenvinning? stiller meg bak spørsmålet jeg... har 300kg dau motor liggende i garasjen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 var veldig offtopic dette... hadde kanskje passa under Off Topic delen av forumet isteden? Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 var veldig offtopic dette... hadde kanskje passa under Off Topic delen av forumet isteden? Sant det, men sjelden jeg får svar der - vet ikke hvorfor.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 rart du får svar her oxo med den tittelen... et krav for å få svar er at man lager skikkelige tittler... flytter tråden jeg... skyt meg om du vil ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 rart du får svar her oxo med den tittelen... et krav for å få svar er at man lager skikkelige tittler... flytter tråden jeg... skyt meg om du vil ;) Helt greit :D Hadde tenkt å foreslå det selv - skyter deg ikke :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242-1981 Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Hør med disse så får du sikkert svar http://www.stensli.no/index.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg