Gå til innhold

Norges dyreste vaskehall. Men ganske flott

Ranger emnet

RaCk

Anbefalte innlegg

Her koster det 30-40 kr å få avfettet hele bilen med et tynt lag. Deretter koster det 20kr for å få høytrykkspylt bilen. Skal man varmvokse bilen etterpå så koster dette ekstra 20kr. Man har ikke lov til å bruke egne vaskemidler og dette er selvsagt en selv vask. :)

Men ganske flott da . :)

post-982-13804851116611_thumb.jpg

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RaCk

Her koster det 30-40 kr å få avfettet hele bilen med et tynt lag. Deretter koster det 20kr for å få høytrykkspylt bilen. Skal man varmvokse bilen etterpå så koster dette ekstra 20kr. Man har ikke lov til å bruke egne vaskemidler og dette er selvsagt en selv vask. :)

Men ganske flott da . :)

Jeg håper virkelig at du vokser bilen etter å ha brukt avfetting!

Saken er den at avfetting ødelegger polishen, og gjør at lakken ikke lenger er tett, som jo er den primære oppgaven til polishen å sørge for..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CorradoBoy

Drar heller borti gata her. Er noen av våre nye landsmenn som vasker bila for 150kr innvendig + utvendig :cool:

og når de er ferdig med vaskinga oppdager du at alt av inntriøret, stereo og motor er borte:D noen av våre nye landsmenn hadde aldri fått røre bilen min, lenge leve børsteløs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Saken er den at avfetting ødelegger polishen, og gjør at lakken ikke lenger er tett, som jo er den primære oppgaven til polishen å sørge for..

Hvorda lønner det seg å gjøre ren bilen da?

Jeg har ikke sjans til å få bilen min ren uten avfetting, og jeg svamper ikke bilen hvis jeg ikke har fått vekk 99% av møkka på forhånd.

Og jeg gidder ikke å polere en gang i uka.. Får holde med en gang hver andre måned eller noe slikt.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Vel. Kaster Varm voks på den. Også glanstørk etterpå. Holder dette?

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikoo

Hvorda lønner det seg å gjøre ren bilen da?

Jeg har ikke sjans til å få bilen min ren uten avfetting, og jeg svamper ikke bilen hvis jeg ikke har fått vekk 99% av møkka på forhånd.

Og jeg gidder ikke å polere en gang i uka.. Får holde med en gang hver andre måned eller noe slikt.

Vask bilen ofte, det hjelper..

Jeg har vasket bilen min ca 2 ganger i uka siden jeg hentet den ut for sommeren, og det gjør underverker..

Bruker først høytrykk, så spyler jeg på såpe, og svamper, så bruker jeg høytrykk igjen, da er den så fin så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider