Michael_ Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 var i elverum for noen dager siden. da så jeg en opel calibra. sto litt langt unna men så ganske mye av den. fikk ikke tatt noe bilde fordi jeg måtte passe på bilen mens pappa var inne på en butikk. det var to delt lakk, svart/rød og ganske store felger. 18" eller 19". noen som vet noe om den bilen? har ikke sett den før men den var ganske tøff :) den sto utafor opel i elverum, men dro etter ikke så lang tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 var i elverum for noen dager siden. da så jeg en opel calibra. sto litt langt unna men så ganske mye av den. fikk ikke tatt noe bilde fordi jeg måtte passe på bilen mens pappa var inne på en butikk. det var to delt lakk, svart/rød og ganske store felger. 18" eller 19". noen som vet noe om den bilen? har ikke sett den før men den var ganske tøff :) den sto utafor opel i elverum, men dro etter ikke så lang tid. stikk innom http://www.mjostreffet.com og klikk deg inn på resultater. sjekk vinnern av beste styling og treffets råeste calibra :) Det er en 16v. 19" felger osv.. perfekt bil :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet August 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 der var den der :) her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 der var den der :) her med pokalene ;) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet August 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 liker lakken :) aldri hatt sansen for to delt lakk men nå begynner jeg å like dte. passa utrolig godt ttil bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Pen bil.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 En av de mest strøkne Calibraene i norge :) som ikke er lessa ned med plastikk! Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 den var fin den... men norges fineste?? tja..kan diskuteres.. denne calibraen står høyt i kurs hos meg: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Norges mest strøkne sa jeg... og som ikke er lessa ned med plastikk... fomene til calibraen er bra nok i all simplicity... i mine øyne :) Var f.eks en stk. meget påkosta Calibra turbo som deltok i konken også.... han fikk 3dje plass.. (publikum som stemmte på bilene) Fet bil.. men calibra er ikke ordet som liksom popper opp i huet mitt når jeg ser slikt... Jeg er en av de som synes at man ikke trenger å gå inn med 70000kr i plastikk for å få en calibra gjennomført og stilig. Ikke trenger man MV6 motor eller 10" felger heller :) Catano settet er pent for all del. :) men Erik kunne godt ha montert grøfte lysa litt mere diskret. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansenmeister Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 den var fin den... men norges fineste?? tja..kan diskuteres.. denne calibraen står høyt i kurs hos meg: :hammer Håper du kødder nå Siter BMW 330 DAT 2003 Audi RS2 1995 Blå Audi RS2 1994 Sort (Delebil) BMW E36 Coupe prosjekt X Nissan 200 SX S14a Sportline 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Norges mest strøkne sa jeg... og som ikke er lessa ned med plastikk... fomene til calibraen er bra nok i all simplicity... i mine øyne :) Var f.eks en stk. meget påkosta Calibra turbo som deltok i konken også.... han fikk 3dje plass.. (publikum som stemmte på bilene) Fet bil.. men calibra er ikke ordet som liksom popper opp i huet mitt når jeg ser slikt... Jeg er en av de som synes at man ikke trenger å gå inn med 70000kr i plastikk for å få en calibra gjennomført og stilig. Ikke trenger man MV6 motor eller 10" felger heller :) Catano settet er pent for all del. :) men Erik kunne godt ha montert grøfte lysa litt mere diskret. jada, det kunne han! men vetikke, blei forelska i den bilen når jeg kjørte med den :pray wildTnT her på forumet sin calibra er nice.. den er heller ikke overlest med plastikk!! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=83010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Ja TnT er en person som skal gjøre konkuransene til neste år til ett helvete hehe... det er mange fine calibraer som er ferdig bygd nå og resultatene er mere enn spennende :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 fine de. men liker den røde/svarte best :) den svarte hadde noe sykt fete skjerutbredere :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 . Mitsubishi Lancer EVO 6 Coupe well Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 viste ikke at det fantes pene calibra.... :hammer Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg