Henrik Skrevet Mars 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2003 Var med en kompiss i dag å flytta rallycross bilen hans i kveld han hadde laget seg launchkontroll som han prøvde litt. stillig lyd ! Sjekk bilder og film Prøv å høyreklikk å lagre hvis dere får problemer med filmen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Anders Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 hei! får ikke sitt filmen. går ikke ann å downloade den heller. hvordan har du laget til det der med launch kontroll??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Noen dataprogrammerbare innsprøytninger har mulighet for launchcontrol.. Det er ikke noe man bare lager.. Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet April 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Annleget som ble brukt var et MSD ignition system. Mest brukt i Amerika. annleget er foresten solgt nå Hvis dere ser på bildene så ser dere boksen Filmen funker ikke på siden det stemmer ! Har problemer med film fra denne siden, vet ikke helt hvorfor Hvis noen vil se filmene så send meg mail/pm så kan dere få over mail Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet April 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Har lagt filmen litt anerledes på siden nå , kan noen gi tilbake meld om den funker ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 forklar meg launch på en sugemotor a. Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet April 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 Originally posted by TurboXs forklar meg launch på en sugemotor a. Du tenker sikkert på respons/anti-lag system du Launchcontrollen er til å bruke på startplata for å oppnå ideelt turtal så det ikke blir for mye hjulspinn og nokk effekt til å dra igang skikkelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Anders Skrevet April 22, 2003 Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 send filmen på mail til meg awaula@online.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet April 22, 2003 Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 jeg vet jo alt det da. skal kjøre det på volvoen i sommer selv. da med autronicen min. men klarere ikke folk å finne ut hvor de vil ha turtallet når de drar av da. poenget med det på en turbo er jo at den senker teninga slik at man får mye eksos og dervet turbotrykk av plata. bruk haller pengene på å lær dere å kjøre enn å bygge launch på sug er mitt tips. Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Anders Skrevet April 22, 2003 Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 fikk ikke filmen til å virke nå heller, ta å send den på mail til meg heller. turboxs: launch controll e jo bare for å holde ett hvis turtall å når du sliper knappen så har du fult turtall med en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet April 22, 2003 Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 Originally posted by TurboXs jeg vet jo alt det da. skal kjøre det på volvoen i sommer selv. da med autronicen min. men klarere ikke folk å finne ut hvor de vil ha turtallet når de drar av da. poenget med det på en turbo er jo at den senker teninga slik at man får mye eksos og dervet turbotrykk av plata. bruk haller pengene på å lær dere å kjøre enn å bygge launch på sug er mitt tips. igjen min mening men klarere ikke folk å finne ut hvor de vil ha turtallet når de drar av da. bruk haller pengene på å lær dere å kjøre enn å bygge launch på sug er mitt tips. Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet April 23, 2003 Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 hadde ikke han mekket det selv? noe macgyver prosjekt? isåfall har de tjo ikke kostet han penger. om det kostet penger, hadde jeg heller kjøpt wattlink eller spesiallagde stabilisatorstager fra http://www.ipdusa.com og 1031diff :-) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet April 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Originally posted by TurboXs jeg vet jo alt det da. skal kjøre det på volvoen i sommer selv. da med autronicen min. men klarere ikke folk å finne ut hvor de vil ha turtallet når de drar av da. poenget med det på en turbo er jo at den senker teninga slik at man får mye eksos og dervet turbotrykk av plata. bruk haller pengene på å lær dere å kjøre enn å bygge launch på sug er mitt tips. Det er greit å ha en launchkontroll som holder turtallet der det skal være. Da man sitter å konser max på å reagere først på grønt lys har man ikke tid til å sitte med gasspedalen halvt inne og se på turtelleren ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet April 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Originally posted by DaButcher om det kostet penger, hadde jeg heller kjøpt wattlink eller spesiallagde stabilisatorstager fra http://www.ipdusa.com og 1031diff :-) Sitter der det wattlink og fourlink Bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 ja greit. har ikke hatt noe problem med det men. Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg