TurboXs Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 skal selv ha launch på volvoen men tror ikke jeg kommer til å bruke det. kommer til å spytte getrag kasser da. men rå lyd er det. Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Anders Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 hva er prisen på slik launch controll system??? hvor får man kjøpt det?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 noen av de dyrere datasprutene har dette ellers fåes vel løse systemer. tror ikke dette er noe for din 2.9l ford Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 hehe, det er noe for en volvo!! volvo power :) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 ikke volvo. volvo turbo. he he:D :D :D :D :D Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet April 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Originally posted by Anders hva er prisen på slik launch controll system??? hvor får man kjøpt det?? Boksen som bilen i denne tråden hadde kostet i utganspunktet 2690,- men da lagde han launchkontrollen selv Du skal får kjøpt en launchcontroll hos gundersen som skal koste 19xx kr Denne er innvendig just og stillbar turtallsperre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet April 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Originally posted by TurboXs ja greit. har ikke hatt noe problem med det men. I hvilken klasse kjører du ? hvilken bil osv ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Mai 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2003 kjører gatebilklassen. jeg skal begynne på motoren snart. Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Mai 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2003 Originally posted by TurboXs ja greit. har ikke hatt noe problem med det men. Høres ut som du har hatt mange starts på plata her men .... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Mai 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2003 tror du det er den første bilen min ??? er enig at det er et poeng med det på en turbobil men ikke på sug Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Mai 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2003 Nei trur ikke det ..... ok hvilken klasse HAR du kjørt i da ? Hva slaks bil kjørte du ? Har du noen bilder av bilen du skal kjøre med i gatebilserien ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Mai 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2003 har ikke kjørt noe på stripa , vet jo at det ikke er noen sak i finne riktig turtall. øvelse... har lyst til å kjøre til neste år men vet ikke om jeg gidder. kommer vel inn i klasse 4 tror jeg. bilen min Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg