polo-1992-xtreme Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Hei alle sammen.. Kan Coilovers uten TÜV bli godkjente? Jeg håper noen kan svare meg på dette da jeg har bygget om mine originale fjærbein til justerbare hos et firma som tilbyr denne tjenesten..men kan disse bli godkjente på bilen min uten TÜV-papirer osv? De blir jo tross alt bygget om av originale fjærbein, og dette kan vel egentlig umulig(men aldri si aldri) bli godkjent..noen formeninger om dette? Og om firmaet ikke har sagt noe om godkjenning tidligere, hvor kan man da gå med godkjennings-saken? Hva må gjøres? takker for alle innspill! Mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 ja. alt kommer ann på hvem du treffer på, og hvordan dagshumøret hans er! Dette er ikke noe jeg hadde giddi og dratt på biltilsynet for og godkjenne før eventuelt et EU-verksted hadde gitt meg påpek for det. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Den beste måten viss du skal ha det godkjent er jo å gå til tilsynet med detaljerte planer, dokumentasjon opp og i mente og spør dei om råd for å gjennomføre det. Eller å skifte over til orginalfjører ved EU kontroll. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Tipper det er rimelig umulig. Du må ha dokumentasjon av ombyggingen og styrken av denne, dokumentasjon på demperene og hvilke senkinger de tåler, samme med fjærene Hvilket firma brukte du da? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Tipper det er rimelig umulig. Du må ha dokumentasjon av ombyggingen og styrken av denne, dokumentasjon på demperene og hvilke senkinger de tåler, samme med fjærene Hvilket firma brukte du da? Hmmm, jeg tenkte visst ikke så langt da jeg fikk dette tilbudet! Men jeg brukte hvertfall RacingPower. Hvordan får man dokumentert alt det du nevner Frode? Kan Racing Power få dette dokumentert selv..altså; er det noe de kan gjøre for å få dette lettere godkjent? takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Hmmm, jeg tenkte visst ikke så langt da jeg fikk dette tilbudet! Men jeg brukte hvertfall RacingPower. Hvordan får man dokumentert alt det du nevner Frode? Kan Racing Power få dette dokumentert selv..altså; er det noe de kan gjøre for å få dette lettere godkjent? takk for svar De kan sikkert dokumenter fjærstivhet og materialtyper Hva slags dempere brukte du? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.